Soms kan je er beter soep van koken... Sinds onze nieuwe badkamer (november klaar) zou hij de badkamer en de wc schoonhouden. De wc krijgt af en toe wat blauw spul toegediend maar de badkamer heeft hij nog nooit(!) schoongemaakt. Ook koken doe ik bijna altijd, net als de was. Stofzuigen doet hij ook bijna nooit, maar goed, hier kan ik nog wel tegen. Wat ik laatst echt het toppunt vond was dat ik buiten de was aan het ophangen was 's avonds (onder afdak), ik kom weer terug en ligt Annemiek heel hard te huilen. Meneer zit met zijn laptop op schoot en doet niks! Ik vraag dus waarom hij niet even de speen gebracht heeft, zegt-ie, ik was even bezig en jij kwam er toch zo weer aan... AAAARRRGGHHH!!! Vervolgens duurde het een hele tijd voordat ze weer sliep, terwijl als je snel de speen geeft ze meteen weer gaat slapen, en dat weet hij ook! Toen ze uiteindelijk sliep plofte ik op de bank en vroeg hij of ik thee wilde maken... ik ben de keukenmeid niet ofzo! Hoe krijg ik hem zo ver dat hij wel dingen gaat doen en onder zijn laptop vandaan komt? De badkamer niet schoonmaken heb ik al geprobeerd, vervolgens deed hij dat ook niet. grmbl.