Mannen

Beste vrouwen (en misschien toch een paar mannen die deze website bezoeken?),

Hoe gaan jullie mannen met de zwangerschap om? Ze lezen vast niet zoveel als jij, maar deze website zal ze aanspreken: www.dezwangereman.nl. Een bezoekje waard.
 
Leuk! Ik ga de link meteen doorsturen aan mijn man.

Gisteravond kwam hij pas heel laat naar bed, ik werd half wakker en vroeg wat hij zolang nog had zitten doen. Vertelde hij dat hij de hele avond op dit forum had zitten lezen! Leuk toch! Hij is bijna net zo verslaafd als ik... ;-)
 
ooooo geen site die je stiekem moet lezen op het werk !!!!!!!!!!!!

Ik ben een saaie boekhouder en het ziet erg stom uit dat ik met een gilmlach op mijn mond de facturen aan het boeken ben, hi hi hi.


super leuke site.

Maar mijn man probeerd met me mee te leven (lukt niet echt). Bij de eerste was hij een stuk minder lief. Ik was zwanger en hij ging door met zijn gewone leventje. Nu houd hij iets meer rekening met me. waarschijnlijk omdat hij nu een beetje weet wat er komen gaat.
Maar bij de eerste en nu ook weer vind mijn man het leuk te lezen. heeft heeft me toen het hele boek van moeders voor moeders voorgelezen in bed. Ook als het boekje WIJ jonge ouders in de bus valt is hij meteen aan het lezen en bij leuke verhalen leest hij het voor.
Maar het is en blijft een man......geen idee wat er met mij en mijn lichaam gebeurd. Ach ja, ik neem het hem niet kwaalijk, hij mis een hoop (de bewegingen in mijn buik zijn lekker voor mij alleen, zwijmel)

ik ga nog even verder de site bekijken. Hopelijk schiet ik niet in de lach tijdens het werk ;-)
 
ik heb de site ook effe bekeken.
vond t een beetje weinig. ze hebben helemaal geen forum zo als wij dat hebben. Wel wordt de tekst errug leuk gebracht. ik heb het boed 'de 9 maanden gids voor mannen' voor em gekocht. ook zo'n leuk boek over raak schieten en hoe je dat doet, en de eerste date met de verlos kundige.

toch kan er lekker niks tippen aan onze site.
groets
smooty
 
Terug
Bovenaan