Mannen..

Hoi moeders!

Wilde eens vragen of jullie mannen ook anders op jullie reageren...
Mijn vriend vind me wel oprecht mooi, maar geeft aan dat hij erg moet wennen aan de veranderingen van mijn lichaam..
Bijv. Mijn vollere buik, en vooral mijn vollere borsten.. Had al cup D maar dat is nu al iets groter.

Hebben jullie dit ook al ervaren met jullie mannen? En hoe reageren jullie daarop?
Ik voel me er een beetje onzeker over..

Groetjes Jessica

ook de mannen hebben de tijd nodig.
Hier vind hij me heel mooi, vooral dat ik grotere borsten heb gekregen.....
Geef hem de tijd en betrek hem in dingen.

Dat je je er onzeker over bent kan maar hoeft echt niet, meestal trekt dit vanzelf bij.
(ervaring met 3 andere zwangerschappen dus....)

succes in ieder geval.
gr. blije mama van 3

hey.. ik ben zelf al aan de stevige kant en we weten dat ik veel dikker ga worden maar heb me daarbij neergelegd... ik ga er gewoon van genieten met mate.. mijn borsten zijn ook al wat groter dan normaal maar dat is niet erg hihih een echte borsten man...

Liefs Laurie

voor mannen is het toch anders. zij voelen niet wat wij voelen. daarom is het een hele andere ervaring.

ik weet het nog maar net dus hier nog geen veranderingen. maar dit is voor ons wel de tweede. bij de eerste moest mijn man ook wel even wennen, maar voor zover ik weet vond hij mijn zwangerbuik altijd super mooi. hihi en dat mijn borsten groter werden was natuurlijk mooi meegenomen (heb niet zo veel hahaha). ik weet ook nog wel dat hij opeens veel voorzichtiger werd. bang om de baby (verkeerd) te raken.

geef hem even de tijd

Bij mij is het zo dat hij het nog niet voelt. Wel dat ik grotere borsten krijg en dat vind hij helemaal geen probleem hahaha. Ik denk dat het voor de mijne echter wordt als hij voor de eerste keer het hartje hoort en de echo ziet.

Ik denk dat dat met de volle buik straks best mee zal vallen bij je vent. Het is een ander soort buik dan wanneer je enorm dik wordt door vet. Wacht het maar af en jaag je niet de stress in.

knuff

Die van mij wist niet hoe gauw ie een potje nivea creme moest gaan kopen. haha. Daar gaat ie elke avond mn buik mee insmeren. Welke buik? ben nu pas 8+ weken zwanger.

Terug
Bovenaan