mannen

helpen jullie mannen wel mee in het huishouden ik heb nog steeds de griep heeft hij vandaag boodschappen gedaan vindt hij dat hij al weer genoeg heeft gedaan verwacht dat ik de rest maar even doe hij steekt echt geen hand uit in het huishouden alles moet je 10 keer vragen en dan gebeurt het nog niet ik begin het echt zo beu te raken wordt er echt niet goed van wat ik altijd krijg te horen ja ik werk full time vindt ik zo'n onzin ik doe de hele dag natuurlijk niks

Heeeeeel erg herkenbaar!
Ik moet ook altijd 10 x vragen of hij iets wilt doen en zoveel is het echt niet, zak weggooien en stofzuigen op zondag....
Hij beloofd altijd van alles en nog wat, maar nakomen ho maar!
Paar weken geleden naar de ikea geweest voor een nieuwe kast, uiteindelijk niks gekocht omdat meneer die kast die we hebben wel zou maken, nou je raad het al, die kast staat nog steeds vrolijk kapot te wezen en ooooh wat erger ik me er dan aan hé....
En dan ben ik een zeur!
Yeah right!
Ik krijg dat ook vaak om m'n oren dat ik dan maar moet gaan werken, vaak is dat een grapje zegt hij...maar toch...
Ik zie hem heel de week al het huishouden doen, nou dan is het binnen de kortste keren een vuilnisbelt hier!
Meid....mannen.....je kan beter kippen houden ;-)

Hahahahaha en toch worden we zwanger.......
Ja, alles herkenbaar, ik werk zelf ook 80 procent in wisselende diensten en doe alles in het huishouden, als het zo uit komt haalt mijn man wel eens boodschappen, maar dat is op1 hand te tellen....probeer er vrede mee te hebben, anders word het er toch niet van...alleen een rothumeur en weer een verpeste dag....

ja ik kan daar niet goed tegen ik werk wel geen 40 uur door de week heb ik er ook helemala geen moeite mee maar op zaterdag werk ik kom ik thuis is er echt helemaal niks gedaan en dan ben ik inderdaad de zeur moet ik niet zo moeilijk doen
en hij heeft alleen mijn zoontje dan mij dochteris op zaterdag altijd bij mijn moeder dat geldt straks ook voor de baby die gaat dan ook naar me moeder dus zo veel hoeft hij dan niet te doen maar alles is te veel

Jeetje wat balen! Ik durf het haast niet neef te posten dat het hier anders gaat. Uiteraard ook veel geklaag dat ik 'niks' doe op mijn vrije dag, dat de was 'nooit' schoon is wanneer hij iets nodig heeft. Maar als het er op aan komt werkt hij zeker 70 uur, ik 32 en als ik aangeef dat ik er echt even niet doorheen kom en vraag of hij wil helpen doet ie dat wel. Ik moet dan wel héél duidelijk aangeven wat hij moet doen, maar dan gebeurd het wel.
Moet er wel bij zeggen dat dit ook heel wat hoofdbrekens heeft gekost, maar ben nu wel zover dat het lukt wanneer het nodig is.
En uiteraard kan ik tegen mijn vriendinnen ook heel hard klagen dat ze echt nooit iets uit zichzelf doen die kerels :)

Mannen zijn echt heel andere wezens. Dat heb ik écht door gekregen sinds we kinderen hebben. Voorheen hadden we nooit ruzie, maar vanaf de geboorte van onze oudste is het regelmatig raak wat betreft meningsverschillen. Ik kan ook een draak zijn als ik moe ben, maar hij kan ook soms zulke ondoordachte dingen doen.... Of juist niets doen.
HIj doet veel in het huishouden hoor, maar eens nadenken over welke slaapzak, welke kleren etc de kinderen aan moeten, denkt hij niet na. Laatst had onze jongste winterkleren aan, terwijl het hartstikke warm zou worden.

Terug
Bovenaan