mannen!

A

Anoniem

Guest
Pff ff klagen..
Ik vraag net aan mijn man wanneer wil je gaan testen aangezien morgen mijn nod is

Zegt ie" ik heb geen test nodig met dat humeur "..

Dan weet ik dat mijn man erg goed kan peilen hoe laat het is aan mijn humeur maar vond dit niet echt een lieve reactie..

merken jullie mannen ook iets aan jullie voor dat er een test gedaan word

Hahaha idd mannen! Mijn man zei ook al dat ik niet te genieten ben :)

Maar dat zegt natuurlijk nog niks..... Bij mij meer geirriteerd omdat ik gek wordt vd onzekerheid!

dat komt omdat mannen er helemaal niet zo mee bezig zijn als wij.
Ze willen heel graag een tweede en het klussen vinden ze leuk, maar met meer hoef je niet aan te komen hahaha die hormonen kennen ze niet die wij hebben..

ik zou zelf nog ff een paar dagen wachten....

Laat je niet gek maken meid. Als je er zo intensief mee bezig bent, kan dat ook tegen gaan werken. Dat het in 1 keer raak is, is heel uitzonderlijk. De meeste hier hebben dat al ondervonden. Ik gun het je van harte hoor. Maar zou wel met beide benen op de grond blijven. En de vage klachten? Ik voel nooit niks de eerste 7 weken. En mannen staan nu niet echt bekend om hun tactiek.

Snel raak is geen uitzondering supertje ik ben 2x door anticonseptie zwanger geraakt en 1x bij de eerste ronde..

Ben er juist helemaal niet zo mee bezig er vallen dingen op omdat ik ze herken maar ben totaal niet aan het aftellen alleen de laatste dagen ben ik er iets meer mee bezig..

Misschien ben er niet zo mee bezig omdat ik andere dingen aan me hoofd had

Denk dat ik ga testen voor het weekend aangezien het weekend vol verjaardagen zit en we heel het weekend aan de andere kant van enschede zitten bij me schoonouders en daar ga ik niet testen haha

Hier een man die de hormonen nog wel eens wil vergeten dat ik soms wat anders reageer dan anders..
Verder wil die alleen weten wanneer er geklust moet worden en welke dag ik zo kunnen testen. Maar op de dag zelf moet ik hem er alsnog aan herinneren.
Test gewoon wanneer het voor jou goed voelt!

Ach, positief denken! Hij zegt er tenminste wat over. Mijn man heeft zoiets van: ik hoor het wel... En dan bedoelt hij, als het raak is ;) Succes met testen!

Nee gelukkig leeft hij nog wel een beetje mee haha

Ik moet hem wel vertellen wanneer mijn nod is maar testen doen we samen.. En klussen ach dat vind hij denk ik zo als elke kerel de mooiste periode wij klussen als we zin hebben dus zit geen druk achter en ik heb zelf een sterk verhoogde libido in mijn vruchtbare periode dus hoef me er niet druk om te maken haha

Terug
Bovenaan