mannen

Sorry hoor, maar zijn jullie mannetjes ook zulke zeikerds als ze maar iets denken te voelen? Of als jij ziek bent, zij ook gelijk klagen? Ik ben dit gedrag zo ontzettend beu af en toe.

Twee weken geleden heb ik de zolders schoongemaakt , met veel dozen gesjouwd en 2 keer van de trap gekomen, op de verkeerde manier. Maar goed, als moeder zijnde kun je nou eenmaal niet gaan liggen ofzo. Vorige week zaterdag kwam hij thuis met zware griep ( verkouden zonder koorts....) 2 dagen op bed gelegen. Ik kreeg dinsdag koorts, verkouden, spierpijn, overgeven, diarree. Oftewel een griepje. Ook Koen en Tjerk zijn niet helemaal lekker. Dus veel 's nachts wakker waarvan ik 1 nacht wel bij elkaar 1 uur en 10 minuten geslapen heb. In etappes van 10 minuten. Nou is bij mij carpaal tunnelsymdroom vastgesteld en moet ik 6 weken lang mijn polsen spalken 's nachts. Dus vannacht gevraagd of hij Koen even wilde pakken. Maar hij had gisteravond op de bank liggen slapen en uiteraard had ik al gewaarschuwd dat ie beter naar bed kon gaan, omdat hij anders last van z'n rug krijgt. Voila vanmorgen pijn in zijn rug. Kinderen waren te zwaar om te tillen, chagerijnig tegen ze doen enz. Dus vanavond om 9 uur naar bed gegaan. Prima. Als er niet twee om de beurt liggen te huilen en meneer dus blijft liggen omdat hij pijn heeft. Ben even goed uit mijn slof geschoten. Nu heeft hij tijdens het typen van dit stukje, eindelijk toch Koen even gepakt.

Maar wat is dat toch? Als moeder kun je gewoon niet ziek zijn, of op bed gaan liggen met een pijntje. Heb ik nou zo'n piepertje of zijn gewoon de meeste mannen zo? Ik kan er soms zo slecht tegen. Zeker als ik op mijn tandvlees loop en hij maar gewoon gaat liggen.

veel mannen zijn zo hoor,
ook mijn vriend is zo in de nacht.
maar overdag gaat hij alleen op de bank liggen als alicia aant het spelen is of in bed ligt.. ook gaat alicia dan niet naar oma toe. maar mijn vriend is niet van het thuis zitten. hij werkt liever tot hij erbij neer valt ookal is hij ziek. zo stond hij vorige week met 39 graden koorts achter de machine. en zijn collega stond er ook al ziek te werken.

Hij is ook gewoon gaan werken. Vorige week ook al. Ik zei vanochtend: ga jij werken? Je kon toch niet op of neer van je rug? Krijg je als antwoord, ow maar het is een heel eind over. Om 4.45 uur had hij er nog teveel last van om even naar Koen te gaan grrr.

Ik heb kortjakje in huis maar dan net andersom.

Ooh gelukkig hier niet het geval.... Ik moet eerder tegen hem zeggen eeeh blijf jij maar eens thuis ofzo hij heeft een enorme hoge pijn grens en doorzettings vermogen soms TE zeg maar ....

Haha en corinne die opmerking van jou hihi geweldig die onthoud tie nog wel ff.....

Weet je wat het rare met mannen is? Als ze echt iets hebben, hoor je ze niet. Hij had een keer gebroken ribben, kwamen we 2 weken later achter. Longontsteking? Een hele week niet gehoord. En toen was hij echt ziek. Maar owee als ze een snotneus hebben. Heb dat van kortjakje niet gezegd. Misschien nog een idee om die er vanavond in te gooien. Kreeg net een berichtje dat ie vanavond kastjes voor zijn broer wilde maken. Nou ik dacht effe van niet. Zeker niet nu ze allebei zo jengelig zijn. Maar hij voelde em al wel aan. Kreeg oke terug en de vraag hoe ik de kast voor het speelgoed wil hebben. Met een beetje geluk krijg ik van de week weer een hoop dingen, die zijn blijven liggen voor elkaar. Dat is dan weer het voordeel als je even hebt laten merken dat je het er niet mee eens bent.

mannen idd grrrr, zijn idd zo ziek als ze ziek zijn nou moe ik wel zeggen dat mn man ook gewoon gaat werken als hij ziek is maar idd als zij moe zijn van werk ofzo moet jij gewoon doorgaan en zij zijn moe maar andersom ho maar. wel goed van je dat je er wat van gezegd heb. sterkte met je pols weet er helaas alles van, hopelijk knapt het snel op door de brace

Terug
Bovenaan