Mannenlogica

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie mannen ook van die mannenlogica?
Ik ben een dag of 4 over tijd nu en wil graag een test doen (heb 'm niet in huis dus eerst overleg met manlief en dan kopen en uitvoeren..)
Wat zegt mijn man:
vorige keer testte je te vroeg en was het zo'n teleurstelling
je kunt beter wachten, hoe langer het uitblijft hoe groter de kans dat je positief test (ja, logisch...)
en als je nu test dan heb je een kans dattie negatief is (lijkt me ook, maar dan zou ik ook wel ongi worden binnenkort en heb je de teleurstelling gewoon een paar dagen eerder, en anders zou ik nu ook al positief testen toch?)
En het is wel leuk dat je nu nog kunt verbeelden wel/niet (daar wordt ik alleen maar nerveus van als ik eerlijk ben...)
dus zjin advies: wacht dan tot woensdag, dan weet je het zeker...
Duhh, dat duurt nog een week!!
Het zal wel weer een compromis worden, dit weekend ofzo testen. Ik wil ook niet alleen een test doen. Het resultaat wil je toch samen bekijken...

Mannenlogica, ik word er soms gek van!

groetjes Klarie

ik doe daar eigenlijk niet moeilijk over, me man zegt gewoon als je het wilt weten dan test je en anders wacht je, ik test eigenlijk gewoon alleen,
ik ben in mei zwanger geweest en toen heb ik me man gebeld om het te bevestigen omdat wel beide al vermoedde dat ik zwanger was, helaas was dit een bbz,
succes meid, en ik zou gewoon gaan testen hoor en niet wachten tot volgende week woensdag

groetjes linda

Ik zou inderdaad ook gewoon testen.
Kan me voorstellen dat het leuk is als je man erbij is, maar jij zit in die onzekerheid en als het je rust geeft als je een test doet waarom niet?
Het is inderdaad zo als je zwanger bent dat het heel goed mogelijk is dat de test nu al positief aangeeft, en anders na het weekend weer een testje he als je dan nog niet ongesteld bent!
Mannen, af en toe he..

Succes ermee.
Groetjes Maaike

Ik zou ook gewoon testen, dan maar zonder man erbij. Ik ben sowieso niet zo moeilijk met testen, ik koop ze in grote getalen bij sensitest en betaal dan hetzelfde als voor één test van blueclear ofzo.. Maar goed, jij wil het natuurlijk zsm wete dus dan zou ik bij de drogist een setje van 2 of 3 kopen. Vaak een stuk goedkoper én als het positief is dan kun je later nóg een test doen met man erbij. Als hij neg is kun je uit hetzelfde setje later nog eens proberen.
Succes!

Ha, het is net of ik mijn man hoor praten. Die heeft altijd dezelfde logica! Nu test ik zelf de laatste tijd al niet te vroeg, om terleurstellingen te voorkomen, maar voor de rest. Ook ik koop mijn testen tegenwoordig meestal via internet. Veel goedkoper, net zo goed en altijd op voorraad.

Terug
Bovenaan