mannetje meer interesse

A

Anoniem

Guest
he meiden
er zit eindelijk schot in de interesse van mijn mannetje (haha)
Hij was nogal wat afstandelijk, hij wilde wel graag een kindje, maar het was een ver van zijn bed show.
Op vakantie begon hij zelf vragen te stellen, wanneer moeten we klussen? wanneer weet je wanneer het gelukt is? wanneer moet je ongesteld worden?
allemaal vragen waaraan ik merkte dat hij meer interesse had. OP de weg naar huis hebben we het over namen gehad en vandaag heeft hij zelfs uit zichzelf op internet namen opgezocht en opgeschreven.
Erg leuk allemaal!! Nu maar hopen dat het een vruchtbare vakantie was.
Hoe denken jullie mannetjes erover nu ze al een beetje aan het idee hebben kunnen wennen?

liefs Daan

Hoi Daan,

Jaaa,daar ben ik weer!!

Mijn vriend is er nu ook wel aan gewend merk ik zo langzaam.
Hij is niet zo geinteresseerd in namen,hij zegt nu nog dat het hem niks uit maakt als het maar geen overdreven namen zijn.
Ik merk wel dat hij als we geklust hebben af en toe iets zegt van...o,ben benieuwd en laatst hebben we zelfs de slappe lach gehad omdat hij toen ik nog met mijn benen omhoog lagzei,en,voel je het goed zwemmen,haha...laten zitten he,zei hij!!
Maar ik denk dat wij vrouwen er toch altijd meer mee bezig blijven,denk je ook niet??
Och ja,zolang de mannen het klussen ook maar leuk blijven vinden!!
Maar daar hebben de meeste mannen geen last van!

Liefs,Swinnie

Pff,
Ik ben blij te lezen dat jullie mannen ook wat afstandelijker zijn. Ik dacht al: Heb ik weer.
Nou Daan, ik denk dat je vent om is hoor! Hij toont veel interesse en dat moet jou ook een geruster gevoel geven, denk ik. Hoop dat jullie een leuke en vooral vruchtbare vakantie gehad hebben. Dank nog voor je reactie op mijn stukje.

Leuk he! 2 jaar geleden was het nog een zo ver van ons bedshow. En nu! hij wil net zo graag als ik, ja mannen uit dat niet zo maar ik ken mijn mannetje door en door, hij zal heel blij zijn als het zover is.

Groetjes
talke

herkenbaar.
Mijn man heeft nooit een geheim gemaakt van zijn kinderwens, maar hij sprak altijd; over een paar jaar. Duidelijk voor ons was dat we er na het trouwen voor zouden gaan. Ik had verwacht dat hij er verder niet veel mee bezig zou zijn, maar hij stelt nu toch ook wel vragen; wanneer ben je nou vruchtbaar en wanneer moet je ongesteld worden enzo. Voor mij een prettige ervaring.
Maar kom weer met beide voetjes op de grond. Ben nu op dag 37, ben erg onregelmatig en wil dan eigenlijk testen. Dan heeft hij zoiets van wacht nou maar, de vorige keer duurde het ook 48 dagen, doe je die testen voor niets. Ach ja, het blijft een man.
groetjes Rannie

Terug
Bovenaan