Manuela, Henriette en Petra uit h

Manuella, Henriette en Petra,

Bedankt voor de bemoedigende en leuke reactie. Ik voel mij niet zo oud als mijn leeftijd en zie er ook niet naar uit. Ik blijf natuurlijk hopen op een zwangerschap. Als dat zo is ben ik inderdaad van plan een strengere controle te ondergaan.
Het zal moeilijk zijn om als de 26 ste echt mijn nod is, 2 dagen te wachten met testen.
Een tijdje terug was ik van overtuigd dat het bij deze 2 kids zou blijven. Het heeft mij verbaasd hoe snel dit is omgeslagen in het gevoel en streven naar een derde kind. Mijn man is 2 jaar jonger, voor hem was het geen afgemaakte zaak. Maar goed we gaan ervoor!
Damens, laten we met z,n allen hopen dat de rode duivels voor 9 maanden weg blijven. Speciaal voor jou Petra, 9 ronde, dus 9 maanden niet ongi!!
Veel succes en groeten,
Bonnie 39

Hoi Bonnie
Ik zag je berichtje daarnet, ik ben ook een oudere-jongere (37)met kinderwens.
Mijn kids zijn 10 en 12 en heb sinds twee jaar een nieuwe relatie en een vernieuwde kinderwens( mijn vriend ook 37jr heeft zelf geen kinderen en heeft wel altijd graag kinderen van zichzelf gewild).
in maart kreeg ik helaas in de 9e week een MK maar we zijn sindsdien weer gewoon aan het proberen, ik heb in juli'03 een herstel-operatie ondergaan en die is wel gelukt, dat weten we in ieder geval zeker.
Ik hoop voor je dat"'klachten'wijzen op een zwangerschap, dat zou natuurlijk fantastisch zijn.

groetjes en liefs Jeanette

Terug
Bovenaan