manuela zwanger???

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal manuela zegt dat ze zwanger is en ik vind dat ze daar echt niet mee mag spotten raar wijf is het zeg ze tegen mij ik ben lekker zwanger en jij lekker niet ik vind dat echt gemeen terwijl ze weet dat ik al 1 jaar bezig ben nou maan lekkere vriendin ben jij

LEUKE VRIENDIN BEN JIJ ZAL JE BEDOELEN JIJ ZEI TEGEN MIJ KANKERHOER BITCH EN DIKZAK,TERWIJL IK NIET EENS DIK BEN,zulke dingen zeg je niet tegen een vriendin,en wat heb jij tegen wilma gezegt he,dat je hoopte dat haar kind er in stukken uitkwam,dan spoor je pas niet,zulke dingen hoor je niet te zeggen want ik vindt dat je dan geen kind waard ben.je moet het hele verhaal vertellen ,en ik zal de dames de rest maar besparen wat je allemaal tegen wilma zei.ik had niet verwcht dat je zo was,en zo gek ben je hebt echt hulp nodig,en dat bedoel ik goed,en niet kwaad.

En ik dacht dat jij je pc had verkocht?nel dit schiet niet op zo,we kunnen mekaar beter met rust laten.mischien in de toekomst dat we elkaar weer vriendelijk kunnen benaderen,maar je moet ook naar jezelf kijken.ik heb nu genoeg problemen wat ik moet oplossen,heb hier geen zin in,je kan me hier zwart maken wat je wilt,maar de dames kennen me hier wel een beetje,dus ik maak me hier echt niet zruk om hoor,ik weet hoe het zit,dus wees voor een keer eerlijk,

Terug
Bovenaan