Maple, hoe gaat het met Charlotte??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik was benieuwd hoe het met Charlotte gaat. Ligt ze nog steeds in het ziekenhuis?

Hoop voor jullie dat ze inmiddels weer thuis is.

(Wijzelf hebben de boel gelukkig weer volledig op de rit en hopen niet dat we deze maand weer naar het ziekenhuis hoeven; in dec. 1 week, in januari 3 dagen; uit gek hebben mijn man en ik tegen elkaar gezegd dat we een maandabonnement hebben; maar dit hoop ik niet waar te maken!.)

Groetjes,

Rolanda (en Herald)

Hoi Rolanda,

Wat lief dat je dat naar vraagt.
Charlotte doet het goed. Ze vindt het nog steeds niet leuk als ik uit het zicht verdwijn. Maar moppert nu pas als ik wegga uit de speelkamer in het ziekenhuis . Het gaat wel heel langzaam en van de week vergiste ze zich en zwaaide "dag" toen ze nog maar net met haar bed op de plaats stond daar :)

We gaan dus wel de goede kant op. Verder heeft ze er wat meer vrede mee dat ze moet liggen. alhoewel ze het soms nog zeer frustie vindt dat ze niet naar andere kindjes/speeltjes etc. kan. zie foto/

We liggen al aardig in spagaat. Maar we zijn er nog niet. Gisteren hadden we er precies 4 weken opzitten. Ze begint langzaam haar aangedane been te bewegen d
us we vorderen wel.

Hoe gaat het bij jullie?

groetjes
Maple (marielle)

Hoi hoi,

Hier gaat alles gelukkig weer erg goed. Herald eet en drinkt weer als vanouds. Momenteel zijn er helaas wat familie-omstandigheden (tramelant met de voor mij koude kant), waardoor we allen een beetje uit ons doen zijn.

Hoop voor jullie dat het gezinnetje binnenkort weer compleet thuis is, ik weet zelf hoe vervelend het in het ziekenhuis is. (op een gegeven moment komen de muren op je af).

De foto die je bijgevoegd heb, kan ik helaas niet zien. Hoop dat je kleine meisje niet al te veel last heeft van het in spagaat liggen (ze wordt later vast een goede turnster; oeps sorry!)

Groetjes en houd jullie taai.

Rolanda

Terug
Bovenaan