@Mar107

A

Anoniem

Guest
heyyyyy

Hoe is het met jou? Heb je al getest????
Ik ben op vakantie maar moest ineens aan je denken!! Ik ben hel benieuwd en hoop dat je goed nieuws te melden hebt!

Liefs

Hoi!

Nou, wat lief van je!

Helaas geen goed nieuws, ik ben niet zwanger... Op naar de volgende ronde; dinsdag bellen met het ziekenhuis en dan hopelijk woensdag een controle en weer beginnen met Clomid.

Moet zeggen, gisteren was ik er wel even een beetje verdrietig van. Toch wel een soort van domper. Maar nu, en zeker als ik weer in het traject zit en zie dat het goed gaat, ga ik er weer voor.

Ik hoop dat jij binnenkort echt goed nieuws te melden hebt! En dus nu lekker op vakantie: heel veel plezier nog toegewenst en tot schrijfs!

Liefs

Jeetje, dat is een tegenvaller!!!Hou je taai, ik hoop de volgende ronde dat je zwanger bent!Liefs nance

oh jee, ik had echt een ander berichje verwacht ja!!
En jijzelf dus ook!
Heeft jouw man ook een onderzoek gehad?

Nou meid, schouders eronder en hup weer door.

moet je nu niet op een ongi wachten, mag je meteen met clomid beginnen? Ik wee het allemaal niet hoor, dit was pas mijn eerste ronde clomid, vandaar.

Liefs

Ja, ikzelf had idd ook iets anders verwacht en gehoopt... Maar ja...

Nee, mijn vriend heeft geen onderzoek gehad omdat het eigenlijk wel duidelijk was dat er bij mij iets niet in orde was. Dus daar wordt eerst op ingestoken, hetgeen voor mij prima voelt.

Mijn ongi is doorgebroken, en vraag niet hoe! Ben er beroerd van, werkt niet mee in een positief gevoel hahaha. Misschien een bijwerking van de Clomid? Pfff, tjonge... Ga ik wel ff navragen.

Aangezien ik al midden in de trajecten zit mag ik straks meteen weer op dag 5 tot dag 10 met Clomid starten (dubbele dosis nu aangezien mijn cyclus nog steeds wat lang is, 34 dagen, en die willen ze verkorten). Dus dat is he goede nieuws!

Ben heeeeel benieuwd hoe het jouw verder vergaat, ik houd je in de gaten!

Liefs van Mar

ah wat jammer. Goed van je dat je weer positief met de volgende ronde gaat beginnen. Hopelijk is het vlg maand raak voor je. Succes

Terug
Bovenaan