Marcel

Nou nou nou nou Marcel doe eens even rustig aan. Er zijn ook mensen die het verhaal wel serieus namen. Om nou meteen zo ontzettend onredelijk te gaan vloeken en schelden is ook niet helemaal normaal zeg. Als je die vrouwen, die in jouw opvatting verkeerd hebben gereareerd zulke 'tering trutten' en 'zielige gevallen' vindt, maak je jezelf dan niet schuldig aan exact hetzelfde gedrag?!! Hou het eens even rustig hier zeg, jezus.

Even iets recht zetten hier...

Marcel (mijn man) had juist het beste voor met CM en nam het juist voor haar op, jullie moeten eens goed gaan lezen. Hij zeikte juist de zeikers af en NIET CM.!!!
Wij weten maar al te goed hoe het is om met een dood vruchtje te moeten lopen. ik zelf kreeg een spontane miskraam na 13 weken terwijl we 2 jaar bezig geweest zijn en steeds maar weer niets, ondertussen heb ik al 4 miskramen gehad, dus wij zullen never nooit iemand lopen zieken op dit forum.

Ik hoop dat het nu eens duidelijk wordt hier...

Groet BiancaB van het april forum 33 weken zwanger.

Hallo BiancaB,

Misschien dat je man Marcel het wel goed bedoelt, maar zijn taal vind ik totaal niet gepast. Niet in het dagelijks leven en zeker niet op een forum als deze. Misschien zou je hem kunnen vragen dat hij, als hij ook mee wilt praten over zijn verdriet, gewone woorden kan gebruiken in plaats van zulke grove woorden.

groetjes Mary.

Hoi,
Ik weet heel goed tegen wie Marcel het had. Ik ben Linda, die zowel bij CM als hier gereageert heeft, omdat ik gewoon niet vind dat je vuur met vuur moet bestrijden. Dus nogmaals, laten wij het netjes houden, anders zijn wij geen haar beter!!

Liefs Lin

Terug
Bovenaan