Marceline en voor eenieder die graag mijn verhaal wil volgen

A

Anoniem

Guest
Hoi Marceline,

Ik heb 19 febr mijn NOD omdat mijn eisprong vrij laat is.
Ik ben nu geinsemineerd op dag 20. En ik heb
een cyclus van 30 dagen. Vandaar dat ik nu nog 9 dagen
moet wachten maar dat duurt mij nog veel te lang!!!!!!

Groetjes Biaggi

Hoi Biaggi!

Ik wil ook graag je verhaal volgen...

Ik hoop dat je over iets meer dan een week niet ongesteld wordt en dat het dus gelukt is. Dat wachten duurt zoooo lang, he?! Volgens mij voor jou nog langer dan voor mij.

Succes enne...ik zal duimen voor je!

Groetjes, Tessje.

Oh, spannend! Nu maar hopen dat alle omstandigheden optimaal zijn!!! Veel succes met wachten (moeilijk....) en hopelijk zien we binnekort een berichtje van je met 'ik ben zwanger!!!'.

Sterkte! Patricia

He Biaggi,

Ik leef met je mee en ik hoop dat je snel goed resultaat hebt!! hou je ons op de hoogte.

SUcces.

Liefs Carina

Hoi Biaggi,

Sorry dat ik zo laat reageer, in het weekend geen tijd gehad voor de PC!
Wel prettig dat je na de ovulatie nu niet zo lang hoeft te wachten! Ik vind het echt heel spannend, hopelijk is dit wel dé oplossing!

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. Ik heb hem gisterochtend heel duidelijk gevoeld (dus zodra mijn zoontje zijn middagdutje deed maar snel nog een keer extra geklust ;-) en vandaag is mijn temperatuur gestegen, dus dat zal wel. Spannend. Ik weet niet precies hoe lang ik nu moet wachten, mijn cyclus varieerde de afgelopen maanden van 24 tot 34 dagen. Ik houd het maar op de 25e voorlopig...
Dus voor ons beiden is het lange wachten weer aangebroken...

Ander leuk nieuws is dat mijn zoontje vandaag écht is gaan lopen. Hij liep al een paar losse pasjes als wij hem flink aanmoedigden en opvingen, maar nu loopt hij het hele huis door. Grappig gezicht, hij waggelt wijdbeens met de armpjes in de lucht en  valt om de haverklap met een plof weer op zijn pamper! Echt genieten, zulke momenten. Goed om even de gedachten te verzetten!

Groetjes
Marceline

Terug
Bovenaan