is het zo raar dat ik die zwanger wil worden aan jullie die zwanger zijn soms ook een vraag wil stellen, omdat jullie misschien ervaring hebben daarmee, een vraag als b.v ongesteld maar aanzienelijk minder kan ik zwanger zijn is dat zo raar misschien dat 1 van jullie dat ook heeft meegemaakt of ongesteld en toch zwanger kunnen zijn want temperatuur blijft hoog
en trouwens met mijn onsmakelijke bericht bedoelde ik niet idereen, maar wel de personen die raar reageren op onze berichtjes, sorry als ik het liet over komen dat ik idereen hier mee bedoeld ennne... ik weet het ik bereik er ook niks mee, maar was gefrusteerd, nou ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe en hoop het zelf binnenkort ook te mogen beleven
groetjes angelique
en trouwens met mijn onsmakelijke bericht bedoelde ik niet idereen, maar wel de personen die raar reageren op onze berichtjes, sorry als ik het liet over komen dat ik idereen hier mee bedoeld ennne... ik weet het ik bereik er ook niks mee, maar was gefrusteerd, nou ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe en hoop het zelf binnenkort ook te mogen beleven
groetjes angelique