marcha

is het zo raar dat ik die zwanger wil worden aan jullie die zwanger zijn soms ook een vraag wil stellen, omdat jullie misschien ervaring hebben daarmee, een vraag als b.v ongesteld maar aanzienelijk minder kan ik zwanger zijn is dat zo raar misschien dat 1 van jullie dat ook heeft meegemaakt of ongesteld en toch zwanger kunnen zijn want temperatuur blijft hoog
en trouwens met mijn onsmakelijke bericht bedoelde ik niet idereen, maar wel de personen die raar reageren op onze berichtjes, sorry als ik het liet over komen dat ik idereen hier mee bedoeld ennne... ik weet het ik bereik er ook niks mee, maar was gefrusteerd, nou ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe en hoop het zelf binnenkort ook te mogen beleven

groetjes angelique
 
Hoop voor je dat je ook snel zwanger raakt, maar doe dit niet meer want je wint er totaal geen respect mee. Blijf volhouden, voor jou komt het mooie moment vast en zeker ook nog!! Groetjes!!!
 
heet je nou angelique of manuela want die schreef ook altijd alles aan elkaar vast zonder leestekens en dan was er geen touw meer aan vast te knopen maar manuela was even van het forum af ben je nu weer terug als angelique
 
sorrie hoor angelique je vraagt of het zo raar is dat je een vraag wilt stellen omdat je zwanger wilt worden. maar jouw vraag is gewoon RAAR!
ik gun je van harte zwanger te worden en ik ben er niet om te zeggen dat je dat niet mag. maar met zo'n vraag, vraag ik me af of je het wel allemaal aankunt...
 
Terug
Bovenaan