Marcia...

Ik lees dat je in Gaanderen woont. Woon er niet in de buurt maar kom regelmatig in de Achterhoek bij schoonfamilie op bezoek (Heelweg-Oost). Oom van mijn man woont wel in Gaanderen... Dus een keertje iets afspreken moet vast wel lukken...
Groetjes, Rianne en Lydia (vandaag precies anderhalf jaar oud alweer!)

Hee Rianne en Lydia,

Leuk!! Jullie zijn altijd welkom! Ik ben op maandag en vrijdag altijd vrij, laat me maar weten wanneer jullie zover zijn! Puck verheugt zich erop om met Lydia te spelen!!

Liefs, Marcia en Puck.

Als we weer vlees nodig hebben (gaan altijd naar Helmink in Varsseveld), geef ik een keer een gil tegen die tijd. Zal dan een maandag ergens in februari worden denk ik, op vrijdag gaat Lydia naar het KDV. Lijkt me leuk!   Mail me anders even op riannetieben@hetnet.nl   dan heb ik een mailadres en kan ik je wat makkelijker bereiken.
Kom je oorspronkelijk uit de Achterhoek trouwens? Hans komt uit Wittebrink, vlak bij Zelhem. Zijn achternaam is Tieben, heeft er nog heel wat ooms wonen. Ik ben in Varsseveld geboren maar toen ik een half jaar oud was verhuisd en pas weer met Hans teruggekomen, wel grappig om nu regelmatig langs mijn geboortehuis te rijden op weg naar de schoonouders.
Groetjes, Rianne en Lydia

Gaanderen? Mijn moeder komt er vandaan! Mijn opa en oma hebben op de Akkerstraat gewoond. Toen ik klein was, ging ik daar altijd met de buurtkindjes spelen! Sinds dat mijn oma dood is, kom ik er eigenlijk nooit meer...   Al woont eigenlijk een groot deel van de familie van mijn moeders kant nog steeds in de achterhoek. Daar komen we dus nog wel al eens. (Hééle reis vanuit zuid-Limburg, haha)

Groetjes, Marloes mv Marly

Terug
Bovenaan