Margreet, ben je er nog??

Hoi Margreet,
Hoe gaat het? Ik heb je volgens mij al heel lang niet meer zien reageren op het forum. Ben je zo geschrokken van iedereen in de dierentuin ?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met Sam is.
Patricia

nou toevallig zeg!! Dacht vandaag weer ns dat ik maar gauw op t forum moest gaan kieken.. t Is inderdaad al schandalig lang geleden dat ik hier geweest ben! En wat heb ik gedaan..? Euh.. met Sam gekeuveld, gewandeld, ... geen idee verders! Helaas niet onwijs geshopt... en de laptop doet het ook gewoon.. De tijd vliegt gewoon voorbij nu ik weer aan het werk ben!

Met Sam gaat het goed! Hij slaapt lekker door en we proberen het nu zelfs voor elkaar te krijgen dat hij z'n laatste fles ook overslaat. Hij drinkt overdag namelijk steeds z'n fles niet leeg en lijkt dus behoefte te hebben aan minder.. Hoe en of dat wel of niet mag.. geen idee! Horen we van de week wel op het consultatiebureau!
Met z'n eczeem gaat het sinds vandaag weer stukken minder goed.. Ik had inmiddels al weer bij de ha om andere zalf gevraagd en deze leek te helpen.. Maar nu, hij zit weer helemaal onder de plekken! Niet leuk.. Goed, we moeten donderdag naar het consultatiebureau.. de Pepti heeft niet geholpen, nu dus een doorverwijzing?

Nou.. ja.. verder gaat alles z'n gangetje! Ik zal ns gaan lezen wat iedereen zoal geschreven heeft!
Enne.. ik was dus niet geschrokken hoor!.. hihi, denk nog regelmatig terug aan die leuke donderdag! Enne.. Patries.. al die kleertjes; nog bedankt!

Groetjes, Margreet en Sam

hey hoi Margreet!,

Inderdaad lang geleden zeg! Goed om te lezen dat alles goed gaat met jou en Sam! Met Isa gaat het ook goed behalve dat ze de laatste dagen weer snachts wakker is, maar ja zal er wel bij horen!

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan