Margreet, je MOET echt gaan hyven

A

Anoniem

Guest
Hi Margreet,
het zou leuk zijn als je ook gaat hyven. Er is een hyve, gemaakt door mick02 (tenminste ik dacht dat 02 er achter stond) voor de mama's van het decemberforum. We blijven natuurlijk ook op dit forum actief, maar daar is het makkelijker foto's uitwisselen en zo!Please, ga je ook hyven?? www.hyves.nl
Patricia

Ik ben het helemaal met Patricia eens! We zitten met smart op je te wachten bij hyves!

Groetjes!
Natasja

Mag ik ook komen?? Asjeblieeeeeeeeeeeeeft!

Enne, hoe werkt het? Ik ben nog een "Hyvemaagd", ik heb geen idee hoe het werkt....
(ik was al blij dat ik erachter kon komen hoe dit forum werkt, hi hi)

Groetjes Lilian

Hoi Lilian, jij mag ook komen. Ga maar naar http://p-tricia.hyves.nl/  Daar zie je mijn hyve, maar je mag geen foto's zien, omdat je zelf nog geen lid bent. De rest gaat zich vanzelf wijzen.
Patricia

nou, ik heb me aangemeld bij Hyves. Ik heb ook  de decemberforum hyve gevonden, maar ik moet eerst lid worden. Als ik dan de link aanklink om toestemming te vragen om lid te worden gebeurt er niks.
Wie kan me helpen?
Het lijkt me erg leuk om er ook bij te komen.

Groetjes Lilian

Om contacten te maken moet je mensen uitnodigen om jouw vriendje te zijn. Je kunt een hele groep in een keer uitnodigen, als je een adresboek hebt, maar je kunt ook per persoon uitnodigen. Links staat een foto van de persoon (of van een kindje ervan), daar onder staat ook toevoegen als vriend.
Het gaat jullie vast lukken!!
Patries

ik kan jou niet opzoeken, want je gegevens staan nog niet in de database
Als jij even naar mijn hyve gaat, kun je helemaal onderaan in een witte box iets typen, en dat naar ij sturen, dan leg ik het je verder via hyves wel uit

Terug
Bovenaan