Mariëlle

A

Anoniem

Guest
Hoi Mariëlle,

Nog even weer ik, hoor.
Nog een vraagje (misschien een hele domme), maar hoe weet je dat je de 1e maand al na 5 uur nadat je getest had je ei had?

Groetjes,
Empé

Ik behoor bij de vrouwen die haar eisprong voelt. Vier maanden na het stoppen met de pil ben ik mijn eisprong gaan voelen. Ik ben toen naar het ziekenhuis gegaan voor een echo omdat ik zo onwijs pijn had bij mijn eileiders. Bleek het dus mijn eisprong te zijn. Je eileiders zetten zich op als je eisprong nadert en als je eisprong is geweest dan zakt het gevoel langzaam af. Veel vrouwen voelen hun sprong alleen maar ik voel het hele proces, bizar he. De 2e maand had ik na +- 30 uur mijn sprong en dat klopt wel als ik naar het teststreepje keek, die was iets lichter dan de maand ervoor. De eerste maand was de teststreep super donker maar dat is niet zo raar 5 uur voor je sprong.
Voel jij iets van je sprong?

gr
Marielle

Niet in die mate wat jij voelt.
Ik ben nu sinds ik met de pil ben gestopt 4x ongesteld geweest. Bij de 2e en 3e x heb ik wat krampen gehad. De ene keer duurde dat wel 3 dagen en de andere keer 1 dag.

Dat gebeurde trouwens niet 14 dagen voor mijn volgende ongesteldheidsdag, maar juist 14 dagen na mijn vorige ongesteldheidsdag.

De laatste keer heb ik niets gevoeld, ik was zelfs in de veronderstelling dat het wel eens raak kon zijn, maar dat bleek niet het geval. Wel was ik toen maar 2 dagen ongesteld, terwijl ik dat daarvoor altijd zo'n 4-5 dagen was.

Groetjes,
Empé

Terug
Bovenaan