Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi F.
De echo was gelukkig goed!!! Het hartje klopte regelmatig! Ik was 7 w en 5 dgn. Dat dacht ik zelf ook. En ze kon eigenlijk niet iets raars ontdekken. Misschien dat het bloeden te maken had met een schimmelinfectie die ik kort geleden gehad heb. Dat zei die echoscopiste tenminste. Ik ben zo opgelucht. Het blijft nog wel even spannend natuurlijk. Maar het was wel een hele geruststelling. Ik was best zenuwachtig.Ik heb er nu gelukkig wat meer vertrouwen in. Ik ben verder dan mijn vorige zwangerschap is gekomen. Dus dat is toch een goed teken.
Hoe gaat het verder met jou? Jij moet nog een klein weekje wachten. Maar het zal vast wel goed zijn.
Bedankt voor je belangstelling.
Groetjes, Maria
Wat geweldig zeg dat het goed was! Heb echt aan je gedacht! Wat zul je nerveus zijn geweest voor de echo! Jij bent dus ook in september uitgerekend! Leuk, dan spreek ik je vast nog wel op het september forum.
Met mij gaat alles nog prima. Ik krijg dinsdag 8 feb. mijn echo.. echt enorm spannend! Ik houd je op de hoogte.
Hoi F.,
Nou ik had het wel benauwd hoor. En ben echt opgelucht. Ik ben ook er benieuwd hoe jouw echo zal zijn. Ik zal ook aan je denken. En we houden elkaar wel op de hoogte. Wanneer denk jij uitgerekend te zijn? Jammer dat er nog geen sep.forum is he? Duurt wel lang.
Ik hoop dat je je niet te druk maakt en dat alles goed gaat.
groetjes,
maria
Het september forum is er al!! Je komt er alleen niet als je links op het zwanger forum klikt en dan op onderwerpen. Je moet helemaal naar boven gaan op deze pagina en daar klik je op onderwerpen. Bijna onderaan zie je dan het september forum! Ik hoop je daar snel te zien!
Als alles goed gaat ben ik 28 september uitgerekend (ben vandaag precies 6 weken).
Ik kan me je zenuwen zo goed voorstellen voor die echo! Ik denk ook echt dat ik bijna dood ga van de zenuwen als ik in de wachtruimte zit! Hopelijk krijg ik net zo'n goed nieuws als jij!!