@MarianenRene

Hoi,

na omstandigheden doet ze het goed. waarsch. word ze morgen overgeplaatst omdat het hier te druk word, en aangezien Lisa het als 1 van de beste doet daar moet zij als eerst weg. We worden zenuwachtig van elk klein dingetje wat neit goed lijkt ook al is het voor prematuur babys normaal. Maar iedereen zegt dat ze het goed doet, maar het blijft spannend.
Vandaag was haar temp weer hoger bleek dat het waarsch. komt doordat ze kleertjes aan heeft gekregen en ze de goeie temp moetne vinden daarvoor in de coeveuse, weer hele dag in spanning dus.
Maar ze komt aan en poept goed :) en dat is het enige wat ze nog meot doen. ze krijgt nog een beetje hulp bij het ademhalen omdat ze dat soms vergeet maar das ook normaal. zolang het niet te vaak gebeurd en dat is nu niet het geval.

Met mij gaat het ook aardig. elke dag iets beter. Zitten nu nog 2 min van het ZH vandaan maar kan het nog niet lopen, kleine stukjes probeer ik en verder laat ik me in de rolstoel rijden door man lief.
maar de pijn in m`n rug word steeds minder, m`n lichaam heeft natuurlijk een behoorlijke klap gehad.
We houden ons sterk en hopen het beste.
Lisa moet gewoon haar tij ddat ze in mijn buik zou meoten zitten in het ZH blijven. Missch. heel iets eerder thuis maar gaan gewoon van het langste uit. Mijn uitgerekende datum is 3Sept. dus duurd nog wel ff. Morgen weer naar huis als het goed is.

Liefs ons

Hey
Wat lijkt me dat spannend allemaal. En het kost een hoop energie. Laat maar goed voor jou, je man en natuurlijk de kleine zorgen.
Heel veel sterkte en goeds voor de komende tijd.

Lieverd, wat fijn om te lezen dat Lisa het zo goed doet. Ik had er zelfs over gedroomd, heel vreemd, maar ook heel geruststellend. Alles komt goed, echt waar.

Goed aansterken he meis, denk ook aan jezelf.
Heel veel sterkte en beterschap!

Terug
Bovenaan