MarianenRene

Kennen we Marian nog? Zij liet in juni weten bevallen te zijn van Lisa. Via Hyves heb ik haar kunnen vinden en een berichtje gestuurd om te vragen hoe het gaat.
Lisa mag na 2 maanden in het ziekenhuis gelegen te hebben vandaag naar huis.
Dacht dat jullie dat misschien wel leuk zouden vinden om te weten, aangezien ze door tijdgebrek (wat logisch is natuurlijk) niets meer hier op het forum heeft geplaatst.

Dus Marian als je dit mocht lezen: GEFELICITEERD met de thuiskomt van jullie kleine mooie meisje!

Ooo wat lief ben jij om haar te zoeken geweldig nieuws zeg..
gefeliciteerd!!

moet ff goed in mijn geheugen griffen hoor maar dat zullen jullie wel herkennen ;-)

liefs nice

Echt geweldig dat je ze heb kunnen opsporen, ik was al razendbenieuwd naar haar! Wat fijn dat alles nu goed is en ze thuis is. Heel vrolijk word ik van dit berich!!

Hey Lieve mensen!
Wat leuk dat jullie zo met mij meeleven!
Lisa is heerlijk thuis, en ze ligt nu in de box te slapen! Schijnbaar slaapt ze lekkerder met geluid om haar heen dan alleen boven in het wiegje, en nee mag ze eigenlijk niet aan wennen ;)
Als jullie haar willen zien neem gerust een kijkje op mijn hyves :) http://ooprettybubblesoo.hyves.nl/'
Heel veel succes voor diegene die nog moeten bevallen, en dat zullen er wel veel zijn :)
xxx
Liefs Ons

Terug
Bovenaan