Mariaziekenhuis in overpelt??

Hallo,

ik vroeg mij af of er toevallig meiden zijn die in het Mariazkh in overpelt gaan bevallen of al bevallen zijn.
Voor de mensen uit het noorden, dit ligt net over de grens bij Eindhoven in belgie...

Groetjes Valerie

hai Valerie,

Ik ben Janneke, en ben nu zwanger van ons eerste kindje, ben op 14 mei uitgerekend!!
Ik zit ook bij de gynaecoloog in het mariaziekenhuis in Overpelt, en ga daar waarschijnlijk ook bevallen, of dat is eigenlijk al zeker zelfs, het is een fijn ziekenhuis..........

Als je nog meer vragen hebt mag je ze altijd stellen............
PS woon je zelf in de buurt dan daar? Wij wonen zelf namelijk in Lommel

Groetjes Janneke

dag meiden

leuk om te lezen dat er nog meer van deze kant komen...
zoals jullie begrijpen ga ik ook bevallen in het mariaziekenhuis in overpelt..
ben nu 28w en 5d zwanger van nr 4 maar is de eerste bevalling in belgie..
zelf wonen wij ook in lommel (werkplaatsen)
ik heb toevallig volgende week don weer een afspraak bij de gyna
maar vind het wel spannend om hier te bevallen...

misschien kunnen we elkaar een beetje helpen met dingen die we niet weten..
wat doen jullie na de bevalling..
ik wil als het gaat dan de dag erna naar huis....
ik moet zelf nog goed achter de kraamhulp aan het gaat wat dat betreft wel iets anders
als in ned... hebben jullie nog tips

liefs mandy

Heey wel leuk om te horen dat er meer mensen daar heen gaan.
Wat betreft het kraambed, ik blijf lekker 5 dagen daar en daarna heb ik nog 3 halve dagen thuis kraamhulp.

Die kun je via de bakermat regelen. Ik weet niet of jullie msn hebben, maar anders mail je mij maar eens dan zoek ik de gegevens wel even.

Ikzelf heb bart bollen als gyne...en ik ben gister op de vroedvrouwenraadpleging geweest, heel duidelijke en fijne uitleg gehad, want het gaat toch net weer anders als in het mmc in veldhoven.

Ik woon in de barrier sinds eind januari, en wij vinden het superfijn hier in lommel.

Mijn e-mail is: nikki_val@hotmail.com

Ik hoor het nog wel

groetjes

hoi hoi

we wonen dus niet ver van elkaar vandaan.
ik zelf woon nu sinds juli 2005 in lommel en het beval mij ook prima...
ik las ook nog dat je een zoontje heb van 3 ik ook en zit ie ook al op school?????
wat dat betreft is het wel anders hedan in ned dan gaan ze pas met 4 jaar...

ik heb dr hendrixk als gyna en is ook een hele fijne arts....ik zelf heb in jan een tweeling verloren met 9 weken een zat er buiten de baarmoeder en is met spoed verwijderd..
zo ook mijn eileider dus ik was wel erg blij dat ik snel weer zwanger was.....
maar het is niet makkelijk geweest in het begin erg misselijk geweest...en met 11 weken kreeg ik bloedverlies dat was erg schrikken maar niets aan de hand en met 18 weken was het heel erg ik dacht echt dat het gedaan was...
nu moet ik het rustig aan doen heb ook 2x in de week hulp in huis dat is wel erg fijn..
en hoe ver ben jij in je zwangerschap..

ik was vanmorgen toevallig in het centrum en toen kwam ik ook een zwangere tegen
en moest meteen aan jullie denken misschien was het wel een van jullie????
zou wel toevallig zijn hihi....

ik las in een ander rubriek over schoonouders!!!!!
heel erg herkenbaar mijn ouders zie ik 1x in de week
maar mijn schoonouders alleen op verjaardagen en dan krijg je nog te horen ook
dat we ze zo weinig zien ja ze doen er zelf dus ook geen moeite voor....
ik heb van mijn schonouders nog niets gekregen maar ja mijn ouders maken dat wel
weer goed....
nou ja genoeg gepiep....

liefs mandy

Hoi mandy,

ik ben nu 31 weken, ik ben uitgeteld op 17 januari maar dat weet je helaas nooit zeker.
Onze Nikki was ook twee weken te laat....

't Is trouwens een meisje, maar dat maakt nie uit..we krijgen nu ook weer een meisje.
Moest ook wel, verder in onze omgeving zijn het allemaal knullen. Onze Nikki kan straks kiezen uit 4 knappe jongens..hihi

Ze gaat idd sinds april naar school, maar wel voor halve dagen. Op vrijdag gaat ze naar de zwemles in dommelen, en dat gaat heel goed. Als ze zo doorgaat heeft ze heel misschien in juni haar A zwemdiploma...Ik ben zelf ook een enorme waterrat en ik wil nog steeds gaan zwemmen, maar ik durf niet zo goed alleen te gaan

Maarre ik was gister niet in het centrum, ik  had gisteren een rustdag. Ik ben nl nagelstyliste en ik heb het druk gehad. En dat merk je wel nu...

Wel fijn dat alles nu goed gaat met je...!

Nou misschien tot ziens in het ziekenhuis of het centrum...

groetjes Valerie

hoi valerie

ten eerste sorry hoor maar ik dacht dat ik gelezen had dat je een zoontje heb sorry sorry
maar goed we hebben een kindje van de zelfde leeftijd...
kevin gaat vanaf feb naar school en vind het erg leuk....

ik ben 2feb uitgerekend dus vlak na elkaar het zou wel heel erg toevallig zijn als
we elkaar tegen komen he met de bevalling....

ik ben trouwens 31 jaar
nou ja tot spreeks he of schrijfs

liefs mandy

Terug
Bovenaan