Marie

Lieve mensen,
Ik heb een onregelmatoge cyclus. Ben in december getopt met de pil, daarna cyclus gehad van 33,46, 41 en de laatste keer was weer 33. Als ik wil weten of ik daadwerkelijk over tijd ben, moet ik dan uitgaan van m'n langste cylcus ook al was die lange drie maanden geleden. Of uitgaan van m'n laatse dus die van 33. In dat geval zou ik dan nu twee dagen over tijd zijn! Wie kan mij helpen?
Liefs van Marie
 
Hier ben ik nog even. Verder heb ik geen symptonen die kunnen wijzen dat ik zwanger ben.
Heel af en toe een vlaag van misselijkheid. Maar verder geen gevoelige borsten of vaak plassen.
Het enige wat ik wel merk is dat mijn hoofdpijn minder is geworden.Ik heb chronische hoofdpijn en slik daar bijna elke dag wel pijstillers voor.
Sinds vorige week is de hoofdpijn zodanig minder geworden dat ik geen pijnstillers meer hoefde te nemen.
Liefs van mij!
 
Ik denk dat je uit moet gaan van het gemiddelde van je cyclussen. Op babbybrabbel kun je dit uitrekenen en dan ook kijken wanneer event. je NOD is. Maar als hij altijd zo verspringt zou ik me niet teveel op die ene datum focussen.

Succes
 
Hoi Marie,
Mijn cyclus varieert tussen de 24 en de 27 dagen. Ik heb me voorgenomen om pas na de 27e dag te gaan testen als ik overtijd zou zijn. Gewoon om teleurstellingen te voorkomen. Maar ik weet hoe lang dat wachten kan duren!!!!
 
Terug
Bovenaan