Marie

Hallo allemaal,
Ik wil ook graag een kindje maar het wil nog niet zo lukken. Ik heb een onregelmatige cylus, vandaar.
We hebben afglopen maand voor het eerst een ovuatietst van clear blue geprobeerd. De test was postitief en hebben toen een paar keer binnen de 48 gemeenschap gehad.
A.s woensdag is mij nod dag. Ik heb geen symptonenn. behalve dat ik erg moe ben en m'n darmen van slag zijn...
Wie heeft positieve ervaringen met de cler blue test, wie weet wanneer de zwangerschaps verschijnselen beginnen, en zijn er vrouwen die helemaal nerns last van hebben.............?
Ik ben erg nieuwsgierig!
Liefs van Marie
 
Hoi Marie,
Die borrelende darmen herken ik heel goed. Een week voor mijn nod had ik dat ook. Een collega zei zelfs tegen me: moet je ons niet wat vertellen? (toen tijdens een vergadering mijn darmen vreemde geluiden begonnen te maken). Heel apart was dat, ik maar een beetje eromheen praten. En nu blijk ik zwanger! Ik voelde me eigenlijk al zwanger voor mijn nod. Maar niet iedereeen hoeft iets te merken. Hoop voor je dat het wel raak is!
Groetjes, Mi
 
Voor mijn eerste zwangerschap had ik al dagen pijnlijke borsten voor mijn NOD en wist het toen dus al. Nu voelde ik helemaal niets en was 4 dagen overtijd toen ik teste en dat deed ik alleen maar omdat ik overtijd was. Ik had totaal geen verschijnselen. Het kan dus alle kanten op.
 
Bij mij kwamen de symptonen pas bij vijf a zes weken. Ontzetten misselijk bijna de hele dag door en heel veel moe. Het hoeft helemaal niet te komen maar het kan dus ook iets later komen.
 
Terug
Bovenaan