Marieke D

A

Anoniem

Guest
Hoi Marieke D,

Wat leuk om te horen dat je mijn verhalen een beetje volgt. Mijn eerste bezoek aan de gyn was net een F1-wedstrijd. Alles ging zo snel. De vragen over je relatie, of je genoeg klust, ongesteldheid, eventuele erfelijke ziektes enz enz. Het ging zo snel, je houdt het haast niet bij. En ik heb ook een inwendige echo gehad. Het is even vervelend maar het is te doen. Vervolgens spraken we af dat ik op dag 10 terug zou komen. Ik zat op dag 16 toen we voor de eerste keer naar de gyn gingen. Dus als ik weer ongi werd dan moest ik op dag 10 terug komen. Dat werd ik dus. Afgelopen woensdag zijn we dus naar de gyn geweest op dag 10. Mijn follikels waren nog niet groot genoeg zoals je heb kunnen lezen. Dus vrijdag weer geweest en ze waren nog niet groot genoeg. Dus maandag gaan we weer heen. Verder kan ik je als tip meegeven dat je het maar over je heen moet latenkomen. Zeker als je net zoals ik, meerdere gyn's krijgt. Ik ga maandag al naar mijn  3e gyn. En bij alle heb ik een inwendige echo gehad. En allemaal waren ze man. Je moet maar denken, het is hun dagelijkse werk !!!

Ik ben even vergeten wanneer je nu naar de gyn moet, maar ik wil jullie heel veel succes wensen en ik hoor graag van je. Overigens, je had het er over dat we waarschijnlijk even lang bezig waren. Wij zijn nu 1 jaar bezig.

Groetjes van Biaggi

Hoi Biaggi,

Bedankt voor je antwoord, ik vind het wel prettig om toch een beetje voorbereid heen te gaan. Ook wij zijn nu een jaar bezig, en dat vind ik best een lange tijd. Ik ben gewoon bang dat er wat mis is en dat kan ik dan beter nu weten dan dat we nog een jaar zo proberen.
Ik heb de 23ste een afspraak en volgens mij is het een vrouw. Maar net wat je zegt, het is hun dagelijks werk, dus als het een man is is dat ook prima.
Nog een vraagje; moest jouw vriend al meteen zijn sperma inleveren?
En hoe hou jij het vol om niks tegen je ouders erover te zeggen? Wij hebben ook niks verteld, maar ik vind het knap lastig hoor. Toen ik in januari een miskraam kreeg (ik was pas 10 dagen overtijd, maar toch) vond ik het helemaal moeilijk. Vooral omdat ze toch wel zagen dat het niet zo goed met me ging. Mijn zus moet over 3 weken bevallen en ook dat vind ik erg confronterend.
Succes weer voor nu!

Groetjes Marieke.

Terug
Bovenaan