Marieke D

A

Anoniem

Guest
Hoi Marieke D,

Even weer reageren op jouw berichtje.
Ookal hebben we haast, omdat mijn vriend al snel weggaat, heb ik zelf niet het gevoel dat we er te geobsedeerd mee bezig zijn. Dat wil niet zeggen dat wij niet elke maand onwijs balen dat ik weer ongi word !!!!! Misschien dat we er ons bewust wel meer druk over maken dan dat we dat zelf voelen. Zeg het maar, ik weet het niet !!!

Verder, hoe is het met jou ??? Wanneer was jouw NOD ookal weer ???
Ik hoor wel weer van je.

Groetjes Biaggi

Hoi Biaggi,

Leuk weer een berichtje van je te lezen! Met mij gaat het wel lekker op het moment, klusperiode net achter de rug, dus afwachten maar. Ik heb de 29ste mijn NOD.
Volgende week woensdag moet ik naar de gyn. Maak me er nu nog niet heel druk om, maar dat zal tegen die tijd wel anders zijn. Ik ben trouwens ook bang dat ik daar dan bekenden tegen kom, maar ook daar kan ik niks aan veranderen als het zo is.
Ben vandaag bij de babykamer van m'n zus wezen kijken, en het ziet er allemaal zo leuk uit. M'n zus ziet er ook zo goed uit, met zo'n grote buik, geweldig. Ik ben erg jaloers zoals je begrijpt. Ze vroeg me mee naar de verloskundige, precies als ik naar de gyn moet!Ik heb gezegd dat ik niet kan en ze vroeg niet verder. Ik zeg altijd waarom en hoe, maar nu kon ik zo gauw geen smoes verzinnen, wat een beetje drollig overkwam volgens mij, maar goed.
Verder heb ik weinig nieuws te melden. De tijd van wachten is aangebroken, maar ik hou je op de hoogte.
Heel veel succes weer!!!En weltrusten.

Groetjes Marieke.

Hoi Marieke D,

Het overkwam mij dus vandaag !!!! Ik kwam dus een bekende tegen bij de gyn !!!! Ze kwam aanlopen en ze zei : Oh, hoi..... Verder vroeg en zei ze niets. Ze zal wel net zo geschrokken zijn als ik !!! Stom, he ???? Dat je er dan zo bekrompen over doet, terwijl je daar waarschijnlijk voor hetzelfde zit. Maar ja, je gaat ook niet vragen : En, wat doe jij hier ???? HAHAHAHAHA

Ik heb ergens 30/31 Maart mijn NOD, dus vlak na jou. Maar je zegt dat je naar de gyn gaat. Maar waarom dan ??? Je hebt toch net als ik de eerste afspraak gehad. Ik moest toen wachten tot de 10e dag van de nieuwe cyclus voordat we verder gingen. Sorry, misschien heb je het ookal vertelt, maar ik vergeet alles !!! Zou dat nu komen doordat ik met de pil ben gestopt ??? Ik zal die vraag eens stellen op het forum, misschien hebben meer meiden hier last van !!! Hoor je snel weer !!!

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan