Marieke (mama van Thomas)

Hoi Marieke,

Dat nette tenue vond ik ook vreselijk, maar ik moet eerlijk toegeven dat het camou-tenue heerlijk zat!

Lyanne is idd groot/lang voor haar leeftijd en dat viel mij helemaal op toen wij bij Esmé waren en alle andere peuters zag. Ook geestelijk loopt ze voor volgens het cb, wat niet altijd handig is, we kunnen haar niet meer zo vaak voor de gek houden, hahaha!

Wat voor werk doe jij als ik het vragen mag?

Hoe gaat het met de zwangerschap?

Groetjes, Marieke

Hey!

Lekker toch, zo'n lange lijs? Wij weten dat Thomas wat kleiner is gemiddeld, maar hij mag van mij wat langer zijn hoor...

Mijn groene pak zat heerlijk, ik heb gewoon alle 7 jaar dezelfde 3 jasjes en broeken aangehad... ( Ja, ze waren tot op de draad versleten, hahahah!) En mijn kisten heb ik nét voor ik eruit ging allemaal vervangen... Heb ze alleen nooit meer aan.... Misschien ook maar eens MP opgooien, wie weet wat ze geven voor een klein maatje nog?

Ik werk nu al weer 4 jaar   als burger  in het Militair Revalidatie Centrum in Doorn. Ken je vast wel, en anders uit de center parcs verhalen van collega's, hahahah! Maar dat is het militaire gedeelte hoor. Bij "ons" in het verpleegcentrum  gaat het er anders aan toe hoor!
Helaas nu dus ook de Uruzgan-slachtoffers, ben dan zo gruwelijk blij dat ik ben vertrokken! Ik heb er echt nooit geen spijt van gehad! En jij?

Liefs, marieke

Hé Marieke,

Ik ben idd ook blij dat wij uit dienst zijn. Mijn hubbie was ook militair namelijk, hij was mijn baas !

Bij welk onderdeel zat je eerst dan? Ik bij de Luchtdoelartilleriebatterij (pfoe, hele mond vol) in Ede.

Hoorn ken ik wel, ik had veel last van scheenbeenvliesontsteking, vooral na lange marsen en moest daar zooltjes laten aanmeten voor in mijn kistjes. Wel grappig dat jij ook in dienst hebt gezeten joh! Had ik niet achter jou gezocht!

Groetjes, Marieke