Marieke, mv Thomas en Nina

Hey Marieke,

ik viel echt even van mijn stoel toen ik je berichtje in het zwanger topic las, 20 weken alweer??!!!! Wow, wat snel! Zie je het een beetje zitten met 3 kids strakjes? Thomas wordt in de zomer 3 denk ik, Nina is nu net 1 (of net niet?) en dan in de zomer een beeb... ppff ik moet er niet aan denken hahahahahaha, maar vind het zo super dat het allemaal zo voorspoedig gaat bij jullie!

En oh ja, die bakfiets, geweldig, die heb je ook echt wel nodig

Liefs Jenneke

Ha Jenneke!

Goed bezig hé? 21 weken alweer nu, en dan weet ik de KS datum nog niet eens!!! Dus ik heb de langste helft heel zeker weten gehad... Was een leuke echo gisteren, leuke en gezellige jonge vent die alle tijd voor van alles nam. Hij vond het geloof ik wel grappig dat ik zoveel dingen zelf zag, hahahha! Maar het word wederom een hij. Een meisje krijgen na een jongentje is raar, maar daarna weer een jochie is ook weer raar... Snap je nog wat ik bedoel? We hebben als "werknaam" voor de baby als sinds week 5 of 6 Joep, hahahha! Erg makkelijk voor Thomas, die snapte gewoon in één keer dat er een mensje in de buik van mama zit nu. Hij maakt op schooltje tekeningen voor baby joep en als ik of hij weggaat krijgt baby Joep ook een kusje, zo ontzettend schattig is dat. Gert-Jan en ik hebben alleen nog geen idee wat voor naam we moeten geven... Grapte al tegen Esmé dat ik vrees dat baby de eerste 2 dagen na de KS op zijn naamkaartje "baby Meijering" heeft staan, WHAHHHA!
Maar hoe gaat het met jou en mini-mannetje? ( En grote man???) Gewend in je huisje? Samenwerking met Edwin? ( was toch edwin?)

Liefs, marieke

o ja... Baby Joep word waarschijnlijk geboren in de verjaardagsweek van Thomas! Makkelijk onthouden hoe oud je kids zijn, hahaha! Zit gewoon 1,5 jaar verschil tussen bij elke baby!

wat super joh dat het allemaal zo goed gaat! en wat ontzettend schattig dat Thomas tekening maakt voor de beeb!!

het gaat hier allemaal prima, het bevalt me ontzettend goed in mijn appartement. Helaas heb ik geen urgentie gekregen bij de woningstichting, wat betekent dat, als ik uit dit appartement moet, ik geen idee heb waar ik heen moet . Maar voor hetzelfde geld kan ik bij wijze van spreken 2 jaar in dit appartement zitten, omdat de eigenaar het niet kwijt kan aan een koper. En als ik er wel uit moet, zie ik het dan wel weer.

Met Ivar gaat het super, het blijft allemaal goed gaan, het heen en weer "gesleep"   tussen papa en mama. We hebben sinds begin dit jaar nu week om week gedaan, zodat Ivar wat langer bij de een of de ander slaapt en eet. We zien hem dan wel tussendoor, want ik heb hem sowieso 2 dagen doordeweeks en Edwin haalt hem in mijn week van de creche omdat ik dat niet red.  En Ivar lijkt overal nog wel bij te varen, wat zijn die kleintjes toch flexibel! Het is ook een heerlijk manneke, zo gezellig en lief (op de puberbuien na whahahahahaha). Met mijn relatie gaat het ook prima, we hebben het heel gezellig samen. Hij zet me ook totaal niet onder druk (hij is iets ouder, 37, en wel toe aan een gezin) en laat me vrij, heerlijk! Woensdag kwam hij met een megagroot Paasei van Australian chocola aanzetten, de schat!

En wat betreft Edwin: ik ben echt blij dat ik van hem af ben, hij is inmiddels aan vriendin nr 3 bezig, en Ivar dus aan potentiele "stiefmoeder" nr 3...ik dacht me er niet meer zo druk om te maken, maar het raakte me toch weer, bah.

Nu moet ik maar aan het werk, ik heb besloten om vandaag te gaan werken omdat ik anders zoveel uren in moet gaan halen, omdat veel feestdagen op mijn werkdagen vallen, maar het is hier STIL... (werk in een ziekenhuis, alle poli's dicht natuurlijk).

Liefs Jenneke

Lekker dat het met jou en de mannen goed gaat! Is het belangrijkste toch? Laat Edwin maar schuiven met die meiden... Wie weet komt hij zijn ware uiteindelijk net als jij ook wel een keer tegen? ( Zou toch mogelijk moeten zijn op dit tempo dan...hihihi!) Maar gelukkig hebben jullie samen voor Ivar alles goed op een rijtje zeg! Heb er wel respect voor eerlijk gezegd... Het kan dus wel gewoon allemaal samen in goed overleg, ongeacht wat de voorgeschiedenis is geweest!

Wat doe je voor werk dan? ik werk in een revalidatie centrum... En mijn collega;s zijn erg lief voor me, heb gewoon bijna alle feestdagen vrij, hahahha! Ik klaag ook niet dus. Maar ik denk dat het scheelt dat ze weten dat ik er altijd ben, altijd in kan vallen, altijd extra kan werken en bereid ben als het nodig is om alle feestdagen te werken die er zijn, hahahah! Tot nog toe gaat het werken me prima af, hou het nog steeds 4 dagen in de week vol! ( Wel lang leve de onregelmatigheid dan hé? Anders had ik het ook niet volgehouden hoor!) Werkse nog even dan maar!

Liefs, marieke

Jenneke, het gaat goed met je he!! Fijn, geniet van de aandacht en de liefde!

En Marieke: gefeliciteerd met weer een kleine man in de maak! Geweldig zeg, een broertje erbij

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan