Iedereen lacht zich altijd rot om mijn MSN... Daar staat zo'n zo'n beetje mijn hele gezins-situatie in twee regels vermeld, WHAHHAHA!
Maar het klopt hoor! Ik wissel elke drie maanden ongeveer van haarkleur, meestal donkere tinten ( Bruin alle tinten, Sjieke naam voor paars, alle tinten rood, soms combi's..) En zo heel af en toe om het shock moment in ere te houden laat ik het ineens witblond verven, hihihi! Toen ik net verkering had met GJ is het weleens mis gegaan hoor... Toen dacht ik laat ik mijn helblonde haar eens inzepen met een restje brandweerrood mouse-spul... Kreeg ik er natuurlijk nooit meer uit, werd uiteindelijk "ijsland-blond" en met dank aan een tante die nog verf had na een paar uur zwart... Hoe snel kun je van haarkleur wisselen??? Ik heb het ook wel eens blond willen hebben en toen werd het koper-oranje. ( zei de kapster...Ik noemde het gewoon peentjes oranje!!)
Maar momenteel is het dus weer wit-blond....
Kus Marieke
PS: Ik kan je reactie raden... Zal kijken of ik wat foto's heb, hihihi! En GJ moet er altijd vreselijk om lachen: zegt altijd dat het net lijkt of ie met een vreemde vrouw in bed ligt, WHAHHAH!