@ Marieke mv Thomas

Hoi Marieke

Lees ik nou goed in de taartjestopic dat het de 23e gaat gebeuren in Tiel?? Heeeeeel veel succes en wat een fijn vooruitzicht dat die tweede kruimel er nu bijna is zeg!!
Ben erg benieuwd naar de eerste foto's natuurlijk.....

En betekent de geplande ks nu ook dat jullie gezinnetje compleet is? Je had het daarover in een andere topic, toch?

Nou ja, kortom: heel veel succes met de laatste loodjes en heel veel succes de 23e! En zodra je weer bij bent en beebje in je armen ligt, kun je lekker gaan genieten van een heerlijk taartje!!

En tot slot: laat je niet je humor eruithalen, samen met de baby? Ik moet altijd erg lachen om je opmerkingen hier en vind het nog steeds jammer dat we destijds bij Ballorig eigenlijk alleen maar achter de kinderen hebben aangerend (echt kletsen doe je dan dus niet). Dat wilde ik ook nog maar even zeggen!

Liefs
Susan

Nu doet ie het weer, in de herhaling met deze keer wat kopieer en plakwerk achter de hand hoor!

Hey Susan!

Jammer dat we niet veel tijd hebben gehad om lekker te kletsen hé? Arme Ilja... HAHHAH! Maar ik ben blij dat ik nog achter Thomas aan kon gaan anders waren jullie mooi het haasje geweest voor me! We moeten gewoon nog maar eens afspreken, toch? Ik geloof niet dat we heel ver van elkaar vandaan wonen toch?

En je hebt het goed gelezen hoor! De KS staat gepland op de 23e... Duurt me eigenlijk nog iets te lang moet ik eerlijk zeggen. Baby past al vanaf week 36 niet meer met zijn hoofd of pensje binnen het echo-beeld, dus onmeetbaar groot, hahahha! dat betekent dat ie groter is als ruim 40 weken! ik ga dus straks even bellen om te kijken of mijn eigen GYN een ok-gaatje over heeft volgende week, ben die blaas-schopper nu wel zat, en is soms ook gewoon pijnlijk als ie weer eens een dubbele salto mortale maakt in mijn pens! Buikie kan niet meer omhoog groeien, en groeit nu over mijn schaambot heen! Te belachelijk voor woorden, toch??? HAHHAHa.
( En nee, ik ben nog steeds niet van plan om er foto's van te maken...!)
Mijn kleine meisjesdroom is altijd drie kinderen geweest, maar het is de vraag of dat nog medisch verantwoord is met de reuzekinders die Gert-Jan en ik maken... Tijdens de OK gaan ze goed kijken hoe uitgelubberd en uitgewoond alles werkelijk is in mijn binnenste... En anders zijn we blij met de 2 reuzekinders die we wel mochten krijgen, zo simpel zijn we dan ook weer wel!

Ik hoop wel dat ze mijn humor laten zitten ja, zo ja, dan weet ik ongeveer waar ie zit, hopenlijk vlak naast de kladden en lurven! Dan leg ik gelijk patent vast op die wetenschap, ga ik een beetje de rekeningen weer spekken, en daarna alle mensen met flauwe en zieke humor helpen, hhahahah!

Kus, Marieke

PS: Ik beval inderdaad in Tiel, ja. Handig, want Nanda bezorgt daar taart heb ik inmiddels begrepen, hihihi!

Hoi Marieke,

Toen ik het opschreef, van die humor dacht ik: inkoppertje!! En ja hoor, daar kun je wel wat mee!!

Lijkt me overigens nogal een pijnlijke bedoening, een beebje dat over je schaambot heen aan het groeien is?? Dan is 23 jan inderdaad nog wel wat uit de buurt. Hopelijk kun je nog ergens eerder terecht......... Sterkte in ieder geval!!

En het lijkt me erg leuk om een keer af te spreken, als jij weer mobiel bent en gewend aan 2 koters gaan we dat echt doen. Zo ver wonen we niet bij elkaar vandaan (de afslag ken ik in ieder geval van als we richting Nijmegen en Venlo rijden........ en dan moeten we altijd nog een heeel stuk verder)

Liefs en take care
Susan

Inbraakje van mij

Mariek heeeel veeel succes en met die lubbers na de bevalling komt het best goed!!

En hoelaat snijden we de 23ste dan de taart aan? Dan komen we ff stukkie doen he. (Haha effe uurtje heen en uurtje terug tuffen voor een stukkie taart.)

Terug
Bovenaan