Marieke mv Thomas

Hey!

ik las in het stukje over de 2 fora dat je wel 75x per dag heen en weer gaat tussen de fora, hoe doe je dat toch met 2 kids en een 3e op komst :p

whahahahahaha

moest je even plagen ;-)

liefs Jenneke

WHAHAHA!
De pc staat sinds de kerst al beneden in de huiskamer! Is dus een erg luxe artikel momenteel! Maar de kamer Van Nina is af en met Joep op komst moet dat ding echt weer naar boven toe. De voorzolder is bij lange na nog niet af helaas, maar dat komt dan van de winter wel weer moeten we maar denken. ( Moet ik er eerlijk bij zeggen dat een mini-forumdag hier ook helpt!) Dus eigenlijk wil ik dat kreng voor vrijdag weer boven hebben staan en mijn hele eettafel weer terug... Maar aan de andere kant heb ik geen zin en puf om die trap op te gaan te forummen momenteel. Maar aangezien gert-jan de vierdaagse van Nijmegen loopt zal het wel volgend weekend worden. Kan dus nog héél even (bijna) 75 x op een dag legaal heen en weer schuiven zonder de kids uit het oog te verliezen. Als ie boven staat mag ik blij zijn dat ik 2 x per dag even snel kan kijken vrees ik...

Terug
Bovenaan