Lieve meiden,
Bedankt dat jullie aan mij en mijn gezinnetje denken!
Het was een zware en zeer heftige dag! Het mooiste maar tevens ook het moeilijkste moment vondik het moment dat we de kist dicht deden en de bolletjes er op moesten schroeven. We hoefsten dit niet te doen natuurlijk, maar we wilden dit wel graag zelf doen.
Lyanne is zo goed geweest vandaag! We hadden mijn schoonouders al bij de kerk afgezet met Lyanne. Ik wilde niet dat Lyanne er bij was als ik afscheid ging nemen bij het uitvaartcentrum, zij raakt helemaal over de toeren als ze mij hoort huilen namelijk.
Toen we in de kerk kwamen zat ze lekker in de buggy te spelen, ik keek naar haar en ze zwaaide en speelde weer verder, echt zo van: Mam, ik red me wel hoor.
Ze is zo lief geweest, ze heeft zelfs even liggen slapen.
Wat iedereen een heel mooi en emotioneel moment vond, was dat Lyanne en ik de kaarsjes om de kist aanstaken. Toen zag mijn moeder haar ook voor het eerst.
De mis was prachtig, heel persoonlijk. Ze hadden het niet mooier kunnen doen!!
De koffietafel was gezellig, echt waar!!! Mijn zusjes waren er ook,met hun heb ik geen contact meer, maar door dit alles sta ik nu anders in het leven en ik hoop dat we het contact weer kunnen herstellen.
Mijn moeder beseft het nog niet, die krijgt de klap nog te verwerken. Het ergste moet nu allemaal nog gaan komen. Ze hebben namelijk heel veel raskatten, hebben ze gefokt en shows mee gelopen. al jaren hebben we ze gewaarschuwd voor dit moment. Nu MOET ze katten weg gaan doen, want ze heeft simpelweg geen geld om ze te kunnen onderhouden. Helaas hebben wij het ook niet ruim genoeg om ze te kunnen steunen hierin. Dus als er mensen zijn die op zoek zijn naar een raskat, Ragdoll, Pers etc. mail me dan. Of misschien iemand uit je omgeving. m.wassink@home.nl
Ik ga nu in bad met Lyanne en dan naar bed, ben hardstikke moe!!!
Nogmaals bedankt voor jullie steun, kan het niet vaak genoeg zeggen!!
Groetjes, Marieke en Lyanne