Marieke!!

Wat lees ik nu, "Joep" is Job geworden?!?! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Job!! Gaat het goed met jullie? Geniet met zijn vijven!
Liefs Laura

Hey!

JA!! Goed he? Jobje is alweer 2 weken nu. Dit was de beste KS van alle 3 hoor. Enige wat minder was dat ze (weer) 2 x mis geprikt hebben met de ruggeprik! Heb echt even gruwelijk zitten vloeken en janken hoor... En weet je wat die gek zei? Ja, komt omdat u een bocht heeft in de ruggegraat... Ik was nog even woest ook, hahaah! Ik heb 2 x een spinaal gehad en nu 3 x een ruggeprik en dit was de eerste keer dat ik dat hoorde??? Hij prikte ook veel lager als de andere keren en mijn rug was bont en blauw, trekt nu pas weg... Maar als dat alles was wat ik ervoor heb moeten lijden...
Maar goed, terug naar Job! Hij woog 4664 gr, een echt zwaargewichtje dus weer, en ze waren pas echt onder de indruk van zijn hoofdomtrek: 38 cm! Ik krijg gewoon pijn aan mijn onderkant als ik eraan denk dat het eruit had gemoeten daar, hahah! Hij wilde de eerste 28 uur geen druppel drinken, was ws misselijk van een plons vruchtwater nog. En nu is ie soms nog een beetje aan het klungelen met flesjes. Gelukkig zijn we niet zo moeilijk hier en krijgt meneer gewoon wat melk op verzoek. Ook goed! Heb je hyves? Kun je even spieken bij de foto's als je wilt!

Liefs, marieke

Hé Marieke,

Van harte gefeliciteerd. Ik was ook al benieuwd wanneer je bevallen was. In mijn beleving was je inderdaad al uitgerekend, maar dat klopte dus.
Lekker dat alles goed gaat en kan me voorstellen dat je met de derde een stuk makkelijk bent in een heleboel dingen (alhoewel jij dat volgens mij altijd wel bent....).
Geniet van je gezin!

Groetjes,
Geeske.

ik vond het ook al zo vreemd ineens Job te zien, hahahaha.

Maar kleine job is dus al geboren!
Gefeliciteerd met jullie manneke!

Geniet heerlijk van je gezinnetje!!

GEFELICITEERD!!!! Leuke naam!
Nu kan het driedubbele genieten gaan beginnen (en soms ook het driedubbele afzien haha). Maar het is vooral LEUK! Geniet er van!
Liefs, Noor mv Skip, Bo en Lot (nu bijna 4 weken)

Terug
Bovenaan