Hey!
Dank jullie wel! Lief van jullie!
Ja! Jobje is dus inderdaad de 18e gehaald met een geplande KS. Dit was de derde, maar ook wel de beste van allemaal hoor! De camera op de OK werkte goed mee zodat ik alles goed kon zien, ik heb maar 3 x gekotst in plaats van de hele Ok duur, ze hielden Job lekker lang naast me nog op de OK, ze hadden hem bloot "bewaard" bij papa totdat ik terug was en nog een keus had of ik hem bloot tegen me aan wilde hebben.... Zucht, het was gewoon allemaal helemaal goed deze keer! Hij woog 4664 gr... Onze big boy, hahahah! Ik heb er zelf (wederom) niets mee geleden. Op dinsdag geopereerd, op woensdag ochtend zat ik naast m'n bed en op woensdag liep ik alweer rond. Gelukkig maar, want ik mocht dus heerlijk op vrijdag alweer naar huis. Thomas en Nina zijn ook zo vreselijk lief voor 'em. Thomas ging mee ons ophalen en ging alles uitleggen onderweg in de auto: Kijk Job dat is de auto van mama, kijk Job daar zitten wij en daar papa en mama, en de leukste van allemaal: Kijk Job, daar is de grote gele M, daar mag jij eten als je tandjes hebt...,WHAHAHHA!
En weten jullie waar ik nou helemaal happy mee was? De kraamhulp deze keer, hahahah! ( voor degene die het nog weten: ik had geen kraamhulp de tweede keer, maar een kraamdraak!!) Gewoon een leuk lief spontaan mens dat zich ook om de andere 2 kiddies bekommerde. Die had de bos bloemen verdiend hoor toen ze ging!
Voor de dames die willen spieken, er staan foto's op mijn hyves hoor!
Liefs Marieke mv 3 ( Wat klinkt dat stoer he??)