MariekeSD

Hoi Daycey,

Wat superlief dat je daaraan denkt. En nee, ik zit nog steeds in onzekerheid.
Ik zit vandaag precies op dag 45 van mijn cyclus en ik ben nog steeds niet ongesteld. Nog wel af en toe wat krampen, maar er gebeurt gewoon niets (qua ongesteldheid dan).
Afgelopen zondag (dag 42) heb ik een zwangerschapstest gedaan en die gaf niets aan.
Ik ga vrijdag- of zaterdagochtend opnieuw testen. Misschien nog tips voor héél gevoelige testen? Als er dan nog steeds niets aan de hand is neem ik weer contact op met de huisarts. Ook al zijn we nog geen jaar bezig (nu ruim 9 maanden), ik wil heel graag weten wat er aan de hand is. Want, of ik ben zwanger, maar daar ga ik maar niet vanuit. Of mijn cyclus is sinds augustus echt hopeloos in de war. En helaas ga ik uit van dat laatste. Mijn cyclus was al niet regelmatig en erg lang, maar nu snap ik er niets meer van...
Ik heb het er wel met mijn moeder over gehad en zij herkende zichzelf helemaal in mij. Haar cyclus was ook altijd een puinhoop en zij heeft er maar liefst 6 jaar over gedaan voor ze zwanger werd van mij. Dus ik denk dat ik wel redenen heb om doorverwezen te worden door de huisarts.... Hopelijk is ze te 'overtuigen'.

Als er nog iemand met goede tips of suggesties is... ik hoor ze graag!

Maar ondertussen baal ik wel ontzettend. Ik ben altijd een heel vrolijk en positief mens, maar hier lijdt mijn 'gestel' wel over.

Maar, het is wel heel fijn als je weet dat mensen aan je denken. Thanx Daycey!

En verder ben ik er ook gewoon heel open in naar iedereen. Dat is heel erg fijn om steun te ontvangen en dan weten mensen gewoon waarom ik af en toe in de put zit.
Zelfs mijn collega's zijn op de hoogte (maar ja, ik heb ook schatten van collega's, met wie ik veel kan delen).

Pfft, was fijn om mijn hart te luchten!

Bedankt en succes allemaal! Ben erg blij dat ik lid ben geworden van dit forum!

XXX Marieke

Balen zeg...
Helaas heb ik geen tips voor erg gevoelige testen. De kruidvattesten komen goed uit onderzoeken, maar die heb je vast al geprobeerd!

Groot gelijk dat je naar de huisarts gaat! Bij een zeer onregelmatige cyclus, wat bij jou het geval is, en/of bij een erg lange cyclus kun je al eerder dan een jaar bij de huisarts terecht. Dat is mij iig door mijn eigen huisarts verteld. Zeker als je moeder jouw cyclus herkent in haar eigen cyclus en er 6 jaar over deed is er alle rede tot onderzoek!

Het scheelt wel dat je veel lieve mensen om je heen hebt! Ik heb het nog niet aan iedereen vertelt, maar ik heb volgnde week even een afspraak op mijn werk. Wij gaan nu de molen door en zal toch af en toe vrij moeten vragen of wat eerder weg van mijn werk.
Onze eerste afspraak bij de gyn stond op 18 november, maar is net helaas verplaatst naar 9 december. Maar goed, dat is nog vrij snel als ik hoor dat anderen soms 3 maanden moeten wachten!
Ik heb die afspraak in Voorburg en daar schijnen ze een van de beste resultaten te boeken als het gaat om niet zelf zwanger kunnen worden. Dat geeft hoop!

Heel veel succes! Ik hoop voor je dat je alsnog zwanger bent, maar dan zouden de testen volgens mij nu wel wat aan moeten geven...

Succes en we houden elkaar op de hoogte!

Daycey@ik lees dat je ook in het diaconesse zh in Voorburg loopt.Ik heb daar ook 3,5jaar rondgelopen en ben nu eindelijk zwanger geraakt van ons eerste wondertje.Morgen weer naar het zh voor een echo?
Ben je er al eens geweest daar?
Succes!!
Gr. Suusje

@ Suusje. Toevallig!
Ik ben daar nog niet eerder geweest, 9 december voor het eerst. Nog even spannend dus!
Hoe zijn jouw ervaringen met dat ziekenhuis? Tot nu toe heb ik er alleen positieve verhalen over gehoord...

Wat goed dat je nu zwanger bent! Ben je al lang zwanger?

Liefs Daisy

Hoi Daycey,

Vandaag, dag 46 opnieuw getest en weer negatief, wat ik wel verwachtte hoor!
Dus, ik neem weer contact op met de huisarts, want ik heb echt het idee dat mijn lichaam heel erg van slag is.
Ik ben heel benieuwd of ze nu gaat doorverwijzen, of dat ze toch wacht tot eind januari, als we een jaar bezig zijn.
Ik hoop maar dat er actie ondernomen wordt, want dit is best gekmakend.

Fijn voor jou dat je in zo'n goed ziekenhuis terechtkunt. Ik woon vlak bij het Antoniusziekenhuis in Nieuwegein, dus als ik in de molen terechtkom, dan zal dat daar zijn...

Nou, laten we elkaar op de hoogte houden en vooral wel postief blijven. Al is dat soms best lastig...

Liefs, Marieke

Wie weet brengt het naar de ha gaan wat zekerheid met zich mee!

We houden elkaar zeker op de hoogte! Ik heb voorlopig geen nieuws denk ik, zhbezoek is pas in december, eisprong dit weekend, dus voorlopig ook nog niet testen...

Ff wachten!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan