Marielle en Noortje

Hallo meiden, ik zit nog steeds in spanning, na 2 dagen wat oud bloed te hebben verloren en verdwenen zwangerschapsverschijnselen moet ik nu wachten tot maandag dan krijg ik een echo of het vruchtje nog leeft. Ik zie Marielle dat je man naar aanleiding van ons verhaal zich toch laat opereren. Wat goed zeg, ik moet zeggen dat mijn man er absoluut geen spijt van heeft. Ok het was niet leuk en wel wat pijnlijk maar hij had het er graag voor over, zeker nu ik zwanger blijk te zijn/ of was. Hij zegt ook, of deze zwangerschap nu goed of niet verloopt, ik heb je toch maar mooi zwanger gemaakt. En dat voelt goed! Noortje begrijp ik dat jou man ook een spatader heeft of zijn ze dat nog aan het onderzoeken? Meiden als jullie vragen hebben stel ze maar gerust, kan even duren voor ik antwoord geef, ben niet iedere dag on-line daar ik mezelf dan gek maak. Ik word al gek van dit wachten duimen jullie voor me dat maandag met de echo mag blijken dat alles ok is?
Liefs Molly.

Lieve Molly,

Wat moeten dit spannende tijden zijn voor jou en je lief...nog 2 nachtjes.
Hoe is je gevoel erbij?
Ik ga een legertje duimertjes inzetten voor je, en ook voor mezelf want maandag horen wij ook meer...of en hoeveel bevruchtingen er zijn, IEKS!
Denk aan je meid!

toi toi toi he, liefs van Suus

hoi Molly,

Morgen is de grote dag voor jullie! Het moet wel erg raar zijn om na bijna 2 jaar voor het eerst een echo te krijgen omdat je zwanger bent.

Afgelopen nacht droomde ik dat ik mij niet voor kon stellen dat het mij ooit zal overkomen en toen stond in een groot toekomstboek(??) dat het niet meer lang zal duren...Vreemd he, maarja je droomt over wat je bezig houdt.
Wij wachten nog steeds op een datum voor de ingreep bij mijn man. Dit gaat erg moeizaam, het heeft een week geduurd voordat de afdeling radiologie het dossier ontvangen had vd afdeling urologie..dat belooft niet veel goeds.

Volgens mij weet Noortje nog niet of haar man een spatader heeft of niet. tcoh Noor?

Molly, heeft veeeel sterkte morgen en laat je het ons morgen weten???

veel liefs
Marielle

Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve steun. Suus ook voor jou zal ik duimen, en je vroeg wat voor gevoel ik had, heel dubbel en het ene moment denk ik dat het over is het volgende moment ben ik erg positief. Ik zal heel blij zijn als het maandag is, maar ben ook weer heel bang, wil ik het wel horen wat voor nieuws ze gaan brengen.....?
Meiden bedankt en suus ik denk aan je.
Liefs Molly.

Hoi,

Ik zal voor je duimen dat alles ok is!
Mijn vriend en ik weten sinds kort dat hij verminderd vruchtbaar is, uit het onderzoek bleek dat hij 2 miljoen zaadcellen had i.p.v. de normale 20 miljoen. Zijn sperma zou afgelopen donderdag voor de 2e keer onderzocht worden en naar aanleiding van die uitslag zouden we verder gaan. Is mijn vriend woensdagavond in het ziekenhuis opgenomen met blindedarmontsteking.... Niks ingeleverd en hij is donderdagavond geopereerd. We moeten nu weer een nieuwe afspraak maken. Er is bij hem nog niets onderzocht naar een eventuele oorzaak. Ben in ieder geval blij dat die blinde darm goed is afgelopen! Ik wens je heel veel sterkte morgen! groetjes Noortje

Terug
Bovenaan