Marielle mv Delia

Hey meis,

wat sneu zeg dat zo`n kleintje eronder zit he....Yoëll heeft het met 10 maand ook gehad en nu weer....de huisarts heeft me toen al voorbereid dat ie het nog een keer zou krijgen....omdat ie nog geen jaar was...Hopelijk krijgt jou meissie het maar 1 keer zeg....

Maar je mag Calendulan Emulsie van VSM gebruiken en zinkzalf om de blaasjes te laten in drogen. Ook kun je haar in een zemelenbadje zetten dat is lekker voor het slapen gaan voor de jeuk....maar het water niet te heet doen hoor want dan kunnen de blaasjes knappen (is me verteld)

Meis veel beterschap zeg...

Liefs Denise

HEY,

Had yoell het heel erg met 10 mnd of in lichte vorm??

Is een bad havermout hetzelfde als zemelen?
Ik zal eens kijken of het mij lukt om naar de winkel te gaan.

Super bedankt voor je berichtje!!!

liefs
Marielle

De emulsie heb ik gehaald en opgesmeerd en ze lacht nu eindelijk weer! Straks nog de havermout badje en dan maar hopen dat ze weer gaat doorslapen zonder last te hebben.

thxx

ennnn.....hoe gaat het nu met je meissie....wel goed dat je dat calendulan gehaald hebt hoor....dat helpt echt...

Yoëll had het met 10 maand in lichte vorm.....vlgs mij zo`n 12 blaasjes en wat vlekjes...en wat verhoging voor de rest geen last....

havermoutzemelen moeten het zijn en kun je krijgen bij de betere drogist.....

ben heel benieuwd hoor

veel liefs en beterschap

De drogist zei dat ik gewone havermout moest kopen in de supermarkt. Dit in een washandje doen en dan in het badje. Ze vond het badje wel relax. Ze slaapt nu sinds een uur en hoop dat ze nu weer door gaat slapen (moet morgen weer werken). Maar bij Delia kan ik de plekjes niet tellen hoor zoals jij het wel kon doen. Het zijn er echt ontelbaar!! En echt grote lelijke plekken. Hoop dat het allemaal weg gaat trekken!!

gr
Marielle

Sorry, ik breek even in...
Isis heeft pas ook waterpokken gehad en dat badderen met havermout heeft hier geweldig geholpen. Echt een aanrader! Inderdaad in een washandje doen en dan in het water (even uitknijpen zodat het water troebel wordt) en de blaasjes drogen supersnel in.

Ik hoop dat het werkt en dat je meisje er snel vanaf is!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en 37w 2d zwanger van haar zusje

Terug
Bovenaan