@ Marielle mv Noah en Delia

A

Anoniem

Guest
Hoi Marielle,

Zag net in de smoelenparade de foto van je twee dametjes. Wat gaat het hárd zeg, is die kleine Delia alweer 6 maanden zeg.......... Gaat het goed met 2 kleintjes in huis? Inmiddels weet je vast al niet meer beter zeker?

Echt een leuke foto en het viel me gewoon even op dat die kleine puk ook alweer 6 maanden is!

Groetjes
Susan

Dat dacht ik nu precies ook "alweer een half jaar???". Gaat echt hard!! Pfff....

En up voor Marielle....

Beterschap met je meisje en jezelf natuurlijk!!
Welke nieuwe baan heb je?

Groetjes
Susan

HI!

Heb dit berichtje vorige week helemaal niet gezien  En ik kijk bijna elke dag op het forum.

We mogen niet klagen hoor! We hebben 2 geweldige dochters en ze doen het supergoed!! Nu Delia kan rollen vindt Noa haar een stuk interessanter. Ook kan ze dingen aanpakken en dat is ook een leuk spelletje. Ik kijk nu al uit dat ze kan lopen haha. Ik vind persoonlijk het 1e halve jaar altijd erg zwaar.
Nu ben ik heel blij dat ze weinig schelen want ze hebben straks heel veel aan elkaar. Ik had haar ook geen goud willen missen. We zijn ook ontzettend dankbaar dat we niet meer het hele ivf traject in hoeven.

Ik ben financieel controller van beroep(tja, controller en dat de controle willen houden op 2 kids..). Ben nu voor het eerst werkzaam in een klein bedrijf en dat bevalt super.

Hoe gaat het met jou???

liefs
Marielle

Terug
Bovenaan