marielle

A

Anoniem

Guest
lieve marielle bedankt voor je lieve reactie, het is inderdaad de kwaliteit van het zaad waarom wij op de wacht lijst staan voor isci... Nu ik het er hier uit kan gooien en bij vrienden en familie heb ik minder hoofdpijn gelukkig verder is het afwachten tot volgend jaar zomer eind zomer... hou jullie op de hoogte

liefs rozemarijn

Kom je wel eens op het andere forum(als zwanger worden langer duurt) of niet?
Ik sta nu op de lijst voor ivf(of icsi) voor in september dus misschien zijn we allebei volgend jaar zwanger. Dat zou toch fantastisch zijn!

Ik wens je een vruchtbaar 2005 toe!

veel liefs
Marielle

Hi Marielle en Rozemarijn,

Hopelijk wordt het een fijn en goed jaar voor jullie ik zal voor jullie duimen!!

Ik las eerst in het stukje van Rozemarijn 'zomer' en ik dacht waarom pas in de zomer maar toen ik dus het berichtje van Marielle las begreep ik hieruit dat je gewoon zo ontzettend lang moet wachten???!!!! in september pas, is de wachtijd echt zo erg lang?

succes Chili

de wachttijd is in het lumc 9 maanden en dat was niet zo lang geleden nog 2 jaar! Het is afhankelijk vd resultaten vh ziekenhuis. Hoe beter de resultaten hoe langer de wachttijden. Lumc is een erg goed ziekenhuis met goede ivf resultaten.

Terug
Bovenaan