marielle

A

Anoniem

Guest
Lieve marielle.

hebben jullie ook een onderzoek gehad voor de genen en chromosonen en dna. Klinkt allemaal zo ingewikkeld en toen ik er over ging lezen schrok ik me echt rot!!!! Je zou maar dingen door kunnen geven enz. het is nog wachten op de uitslag. zitten jullie ook in utrecht met de behandlingen of heb ik dat vekeerd begrepen? ga ook wel eens op de andere site kijken. liefs rozemarijn

Zulke onderzoeken hebben wij niet gehad. Ik neem aan dat ze zulke onderzoeken doen als je een paar keer een miskraam hebt gehad. Bij ons is het straks belangrijk om te kijken of bij mij alles goed zit en hoeveel zaadcellen erover blijven na de screening maar dat komt pas eind maart als we weer naar het lumc mogen (leiden)

Wanneer krijgen jullie de uitslag en waarvan ook alweer?

gr
Marielle

Bij icsi krijg je deze onderzoeken om t kijken of het komt door een erfelijke kwestie dat er weinig zaad aanwezig is. Ook weordt er gekeken of er kans in zit dat we mochten we zwanger raken door icsi en het is een jongen dat hij niet het zelfde probleem krijgt later. Ook wordt er gekeken of we erge handicaps kunnen door geven omdat we daar mischien wel drager van zijn. Het wordt bij icsi gedaan omdat de laborant het zaadje uitkiest voor bevruchting en niet zoals bij ivf een wedstrijd tussen meerdere zaadjes en daar uit een winnaar te vooschijn komt. Heel ingewikkeld allemaal we krijgen begin maart de uitslag omdat het allemaal op kweek moet enz. ik vind dat wachten maar niks. Het heeft bij ons niks met miskramen te maken want ben nog nooit zwanger geweest. Eng hoor allemaal. fijne kerst en jaarwisseling gewenst. Hou je op de hoogte liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan