marielle

Hoi marielle,

Leuk dat je ongeveer net zo lang zwanger bent als ik.

Bij mij tintelt het inderdaat ook heel erg maar ik zo ver ik heb gelezen is dat allemaal alleen maar goed. En een teken dat je kindje groeit.

Ik ben op 4 junni uitgerekent en voor mijn eerst ego moet ik nog een afspraak maken, maar heb begrepen dat je pas in je 8ste week mag bellen.
Maar zodra ik weet zet ik het op het forum.

heel suces en plezier nog tijdens je zwangerschap!!

Liefs mutsie
 
quote: mutsie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-10-2005 18:28:30'));

Hoi marielle,

Leuk dat je ongeveer net zo lang zwanger bent als ik.

Bij mij tintelt het inderdaat ook heel erg maar ik zo ver ik heb gelezen is dat allemaal alleen maar goed. En een teken dat je kindje groeit.

Ik ben op 4 junni uitgerekent en voor mijn eerst ego moet ik nog een afspraak maken, maar heb begrepen dat je pas in je 8ste week mag bellen.
Maar zodra ik weet zet ik het op het forum.

heel suces en plezier nog tijdens je zwangerschap!!

Liefs mutsie

hi,

Gezllig dan zitten we straks samen op het juni forum! ik ben 2 juni uitgerekend. Ik heb mijn 1e echo op 20 oktober(8w). Ik mag zo snel komen omdat ik zwanger ben geworden via ivf en dan krijg je 2 echo's voor je 12e week. Dat is ook de rede dat ik buikpijn heb, dat wordt veroorzaakt door de niet aangeprikte follikels die doorgegroeid zijn. Erg vervelend. Ik vind de tintelingen niet erg maar de pijn bij mijn eierstokken wel.
Waar kom jij vandaag? Ik regio Haarlem.

gr
Marielle
 
Hoi,

Ik kom uit rotterdam.
Weet jij toevallig wanneer het junnie forum er is het loopt nou tot april 2006 geloof ik.

Ik hoop dat alles er goed uit ziet op je ego, ik zal voor je duimen.

tot schrijfs
 
Terug
Bovenaan