Marielle

Hoi,
Ik krijg mijn reactie niet onder jouw berichtje geplakt, dus vandaar even op deze manier.
Wat vervelend he, dat gedoe met de berichtjes. In ieder geval ben ik blij te horen dat er voor jullie toch een verbetering is. Heb je enig idee hoe lang het duurt voordat jullie in Leiden terecht kunnen? Ik hoop snel.
Ondertussen heb ik mijn vriend voorzien van een nieuw potje zink en is hij nu drie dagen gestopt met roken.
De gyn. heeft er echt niks over gezegd, over de bewegelijkheid, alleen maar over het aantal. Kijken ze daar ook naar bij het eerste onderzoek? Ik ben echt een giga groentje op dit gebied. Weten de mensen in jouw omgeving wat er bij jullie speelt? En je vriend, hoe is hij eronder?
Gisteravond hadden we vrienden te eten, zij is nu 4 maanden zwanger (in 2x raak...). Hadden ze boekjes over kinderwagens meegenomen om te laten zien... Wij waren al een jaar bezig toen zij begonnen met proberen... Maar ik geloof best dat jij ook zulke ervaringen hebt.
Weten jullie al waar jullie heen gaan op vakantie? groetjes

ik had gisteravond weer gereageert op jouw berichtje (dus onder de mijne).
Ik hoop dat deze nog gaat verschijnen want ik heb deze tekst niet bewaard maar het was wel een heel verhaal.
Ik kijk vanavond nog wel ff of deze al geplaatst is en anders schrijf ik hem opnieuw grrrr

doei

Nu zag ik opeens wel mijn berichtje staan onder de jouwe. Dus als je hem niet ziet dan moet je weer ff eruit gaan en dan weer reacties aanklikken..

gr
Marielle

Terug
Bovenaan