Marielle

Hoi Marielle,
Was even nieuwsgiergig of je al een afpraak in Leiden hebt. Van onze kant niks te melden. Net vruchtbare periode achter de rug. Toch wel weer voor gegaan want je weet maar nooit. Donderdag a.s. moet mijn vriend zijn sperma inleveren. Hopelijk zijn het er deze keer meer! Al zijn strakke boxershorts zijn de deur uitgegaan, slikt zink en foliumzuur en is gestopt met roken. Ik hoop dat we dan snel terecht kunnen voor de uitslag zodat we weer verder kunnen. Fijne zondag, groetjes Noortje

Hoi Noortje,

Een klein vraagje waarom kan een man ook foliumzuur slikken??? I sda tniet gevaarlijk? Mijn man en ik zijn namelijk al 2,5 jaar bezig zwanger te worden. Ik ben al twee keer zwanger geweest maar beide keren liep het niet goed af. De eerste keer werd ik zwanger na 1,5 jaar en daarna duurde het ongeveer 8 maanden voordat ik weer zwanger werd. Alle onderzoeken mbt eisprong en sperma hebben we al gehad, gelukkig niks aan de hand. Misschien kan mijn man ook foliumzuur gebruiken???? Ik wens jullie veel goeds

Groet Geertje

hoi Noortje!!
We hebben een afspraak in december in Leiden. En mijn man heeft toch besloten om een operatie te doen aan zijn spatader mede doordat Molly nu zwanger is! Haar man had ook een spatader en heeft zich ruim 2 maanden geleden laten helpen en ze is nu al zwanger(nouja, nu al..). Dus dat is fantastisch!
Wanneer krijgen jullie de uitslag vh 2e sperma onderzoek? Vergeet niet alle details te vragen zoals beweeglijkheid en vorm etc!!
Ik had nog een stuk gelezen over een onderzoek over bepaalde vitamine waardoor de kwaliteit verbetert kan worden. Dat ga ik in leiden vragen of dat echt zo is!
Deze maand gaan we ff niet focussen op zwanger worden al zal dat moeilijk worden daar ik alles voel.
Hebben ze bij jouw man al een echo gemaakt om te kijken of hij een spatader heeft?
Veel liefs
Marielle

Terug
Bovenaan