Marielle

Hoi Marielle,
Ik ben maar even omhoog gegaan, is wel zo makkelijk. En, is het al zover? Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Het is niet eens meer een teleurtelling maar wel om moedeloos van te worden. Maar goed, het enige positieveis dat we er aan gewerkt wordt en dat we veel geduld moeten hebben....

Ik ben ook vanmorgen echt ongi geworden. Ik was gisteravond al deprisief, dat heb ik altijd net voordat ik ongi word(erg vervelend).
Jij had een cyclus van 28 dagen toch? De mijne is 28 en dat betekend dat mijn sprong nu eindelijk een keer in het weekend valt(over 11 dagen).
Nou Noortje, nieuwe ronde nieuwe kansen. En we laten ons niet meer wijsmaken door syptomen(-:

Balen! Ik heb ook al zitten rekenen. Meestal zit ik op 29 dagen. Wel fijn dat het zo regelmatig is, dat is in ieder geval een voordeel. Dan hoef je je daar in ieder geval niet druk over te maken. Toch? Er zijn toch ook genoeg stellen waarbij en de man en de vrouw een probleem hebben. Dus vanaf volgend weekend weer aan de slag... Ik ben van plan om weer eens ovulatietesten aan te schaffen. Heb ze in het verleden een aantal keren gebruikt, vond het wel handig om te weten wanneer mijn eisprong eraan kwam. Altijd keurig twee streepjes, helaas geen resultaat. En ik laat me nu echt niet meer gek maken. Dat getroela van ons... We moeten toch beter weten...

Ik heb afgelopen maand ook weer eens een ovulatietest gebruikt. Eigenlijk heb ik ze niet nodig want ik voel mijn sprong al dagen van tevoren aankomen maar het is meer een bevestiging. Ik zeg elke keer ik laat me niet meer gek maken, ik word soms zo moe van mezelf, tja..ik wil het zooo graag.
Een regelmatige cyclus is zeker fijn. Ik heb nu al uitgerekend of ik een sprong heb in onze vakantie begin mei..hahaha..erg he!

Ik dacht al, dat is wel snel, dag 11. Maar nu is het helder. Dus echt lekker kort. Ik kreeg vandaag van een collega uitgelegd hoe je kan merken dat je eisprong er aan komt. En ik maar doen alsof ik het voor het eerst hoorde. Ondertussen kan ik zo actrice worden, mijn toneelspel wordt steeds beter! Waar gaan jullie naar toe in mei?

Wij gaan een rondreis maken in Namibie. Onze hobby is reizen en fotograferen. Ik heb van Namibie foto's gezien, echt geweldig!! Wij gaan met de auto door de woestijn naar het noorde en daar is een park(Etosha) waar je allerlei wilde dieren kan zien. Ik heb er helemaal zin in. Namibie is 1 van de weinige landen waar geen malaria voor nodig is! Oja, en mijn sprong valt in onze vakantie(we gaan 16 dagen)

Gaan jullie nog op vakantie?

Dat klinkt geweldig! Heerlijk zo samen weg en mooie dingen zien en leuke dingen doen. Het is ook goed om met andere dingen bezig te zijn dan baby's krijgen en andere leuke dingen in het vooruitzicht te hebben. Wij gaan eind maart nog een weekje skieen in Oostenrijk. Hopelijk ligt er dan nog wat sneeuw maar wat mij betreft mag de zon iedere dag schijnen, heerlijk! Voor de zomer weten we het nog niet maar we krijgen in het najaar ons nieuwe huis dus mijn vrije dagen kan ik dan goed gebruiken. Vorig jaar hebben we een rondreis door Schotland gemaakt, heel mooi maar als we gaan, dit jaar naar een plek met iets mooier weer. Ik hoop dat we volgend jaar dan met zijn drietjes op vakantie gaan...

Terug
Bovenaan