Marielle

HI Noor,

Ik was er zelf gister niet bij maar mijn man zei dat het super ging. Hij heeft dit keer niet naar het potje gekeken en dat werkte wel!! Dus we hebben zeker hoop dat er dit keer iets bij zit. Het potje was goed gevuld!
Ik vind het zo spannend ! En jij vanmiddag. Wat een spannende week !

Succes vanmiddag!
Heb je al vitamine E in huis(tarwekiemolie)? Ter bevordering van de de innesteling.

gr
M

Dat is goed om te horen! Fijn dat jullie er een goed gevoel bij hebben! Nog een nachtje slapen, wat spannend. Ik hoop er echt het beste van morgen. Ik heb geen vitamine E. Kan dat nog dan? We hebben om 1400 uur de afspraak. Heb me eventjes leuk aangekleed, wie weet helpt het. Als je je maar goed voelt, toch? Mijn vriend komt om half 12 thuis om zijn potje te vullen, gisteravond een mega-sapje gemaakt.... En dan maar weer afwachten. Ik heb wel besloten om volgende maand er helemaal even niks aan te doen, vindt het toch wel pittig allemaal. Lijkt mij heerlijk, het is toch al ruim 1,5 jaar iedere maand verplicht gedoe.

Nee, ik zit nu nog op mijn werk. Ze kunnen bellen vanaf 13:00 en dan ben ik dus thuis. Zodra ik iets hoor dan zal ik op het forum zetten...

De vitamine E kan je al gaan slikken hoor want dat is voor de innesteling en die kan pas over een week komen. Je weet maar nooit he. Ben je al een beetje over de shock van gister heen?
gr

Oke dan, vanaf 13.00 uur. Ik heb het vaker gezegd maar ik hoop echt dat zo dat positief voor jullie is! Dan is al dat wachten tenminste ook niets voor niets geweest. Ik heb onder mijn stukje over rotzaad geschreven dat het allemaal al iets minder erg is als gisteren maar het blijft klote. Maar goed, wie weet heb jij goed nieuws vandaag! Ik merk al dat mijn gedachten veel te veel bij dit alles zijn en te weinig bij mijn werk. Gelukkig is het vrijdag....

Terug
Bovenaan