Marielle

Hoi,
Kan wel begrijpen dat je nog niet helemaal zo goed weet waar je bij hoort maar als ik jou was zou ik lekker naar het juni forum gaan en alle ellende van de afgelopen jaren vergeten en je gaan gedragen als een zwangere muts! Hoe voel je je nou? Kan je het wel geloven? Heb je het al aan mensen verteld? Ik ben zo benieuwd naar je echo, spannend he! Ik hoop zo dat het bij ons net zo gaat als bij jullie. Ben je al stiekem naar wagens aan het kijken..... Je komt hier toch nog wel af en toe langs he om ons op de hoogte te houden. Ik zou het leuk vinden om te weten hoe het jou vergaat tijdens je zwangerschap en daarna. We hadden zoveel gemeen met die mannen en die zaadjes........
Ben je nou al jarig geweest? Bijna toch? Ik hoor van je, groetjes

quote: Noortje P schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2005 12:13:09'));

Hoi,
Kan wel begrijpen dat je nog niet helemaal zo goed weet waar je bij hoort maar als ik jou was zou ik lekker naar het juni forum gaan en alle ellende van de afgelopen jaren vergeten en je gaan gedragen als een zwangere muts! Hoe voel je je nou? Kan je het wel geloven? Heb je het al aan mensen verteld? Ik ben zo benieuwd naar je echo, spannend he! Ik hoop zo dat het bij ons net zo gaat als bij jullie. Ben je al stiekem naar wagens aan het kijken..... Je komt hier toch nog wel af en toe langs he om ons op de hoogte te houden. Ik zou het leuk vinden om te weten hoe het jou vergaat tijdens je zwangerschap en daarna. We hadden zoveel gemeen met die mannen en die zaadjes........
Ben je nou al jarig geweest? Bijna toch? Ik hoor van je, groetjes

hi,
Het juni forum is er nog niet en het mei forum ook nog niet!!
Tot en met woensdag had ik nog heel veel last van de achtergebleven follikels en gister voelde ik niets  meer, maar ook niet mijn baarmoeder. Ik meteen ongerust! Maar sinds vanmorgen voel ik weer mijn liezen en zo'n ongesteldheid gevoel dus er is weer iets aan het gebeuren. Al onze vrienden wisten dat we begonnen met ivf en die weten nu ook dat het gelukt is. Ze bellen zelf op om te vragen hoe het gegaan is en dan ga ik niet liegen. Nu maar hopen dat alles verder goed gaat anders moeten we iedereen weer inlichten...
Natuurlijk wil ik je best op de hoogte houden alleen vind ik het moeilijk om op dit fourm te vertellen hoe het met mijn zwangerschap gaat, beetje confronterend als je het zelf nog niet bent en je wilt het zo graag en al zo lang.

Ik heb inderdaad bijna jarig hihi. Over 4,5 week word ik ook 31....pfff, klinkt oud.

Ik ga zo in de zon liggen, mijn weekend is begonnen!!

Marielle

Hoi,
Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik bedoel, we weten allemaal wat jij hebt meegemaakt en dat je het ook niet kado hebt gekregen. Jij bent een super positief voorbeeld voor de rest! Daarom denk ik niet dat iemand er een problemen mee heeft als je hier af en toe je neus laat zien. Ik zeker niet. Ik vind het alleen maar geweldig!
Fijn weekend, groetjes Noortje

quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2005 19:57:34'));

Hoi,
Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik bedoel, we weten allemaal wat jij hebt meegemaakt en dat je het ook niet kado hebt gekregen. Jij bent een super positief voorbeeld voor de rest! Daarom denk ik niet dat iemand er een problemen mee heeft als je hier af en toe je neus laat zien. Ik zeker niet. Ik vind het alleen maar geweldig!
Fijn weekend, groetjes Noortje

Ik zal zeker hier nog komen want ik ben heel benieuwd hoe jij je ivf zal ondergaan en wanneer je  zwanger wordt!!
Als ik de echo heb gehad dan zal ik wel een berichtje voor je achterlaten! Ik tel elke dag dat ik zwanger bent..nu 6w en 1d..erg he.

gr
Marielle

Terug
Bovenaan