Marielle

Hoi Noor,

Davina heeft ze afgelopen zondag opgehaald, kan ze toch verder met iui.

Morgen is de 2e echo, echt super spannend. Natuurlijk was de 1e echo nog spannender maar nu begin ik toch weet een beetje zenuwachtig te worden. We beginnen nu toch te wennen aan het zwanger zijn dus ik hoop dat onze droom niet in duigen valt morgen.

Heb jij volgende week een intake gesprek voor ivf? en had je nu alle 6 iui achter de rug of moet je nog 1x?

gr
Marielle

Hoi,
Wou dat ik in hetzelfde schuitje als jou had. Al het gedoe achter de rug en gewoon zwanger!  De 6e hebben we al weer een maand achter de rug dus zit nu weer in mijn vruchtbare periode en twijfel of we er voor moeten gaan of niet. Even niet vind ik ook wel weer fijn en dat had ik me ook voorgenomen maar het is toch weer een kans(je). Volgende week woensdag inderdaad afspraak in het IVF centrum over hoe verder. Ik hoop echt dat we mijn eerstvolgende ongesteldheid gaan beginnen. Ik ben er klaar voor, kom maar op. De 17e moeten we nog naar de voorlichtingsavond, dat is verplicht. Lijkt me wel gek, met allemaal stellen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik ben heel benieuwd naar de echo van morgen! Spannend weer. Ik ben er van overtuigd dat het wel goed zit hoor! Ga wat doen, zit weer stiekem te schrijven..... groetjes Noortje

quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-11-2005 10:16:20'));

Hoi,
Wou dat ik in hetzelfde schuitje als jou had. Al het gedoe achter de rug en gewoon zwanger!  De 6e hebben we al weer een maand achter de rug dus zit nu weer in mijn vruchtbare periode en twijfel of we er voor moeten gaan of niet. Even niet vind ik ook wel weer fijn en dat had ik me ook voorgenomen maar het is toch weer een kans(je). Volgende week woensdag inderdaad afspraak in het IVF centrum over hoe verder. Ik hoop echt dat we mijn eerstvolgende ongesteldheid gaan beginnen. Ik ben er klaar voor, kom maar op. De 17e moeten we nog naar de voorlichtingsavond, dat is verplicht. Lijkt me wel gek, met allemaal stellen die in hetzelfde schuitje zitten. Ik ben heel benieuwd naar de echo van morgen! Spannend weer. Ik ben er van overtuigd dat het wel goed zit hoor! Ga wat doen, zit weer stiekem te schrijven..... groetjes Noortje

HI Noor,

Vannacht harstikke slecht geslapen omdat ik enorm zenuwachtig was voor de echo! Ik weet dat het de 2e echo was maar toch maakt dat niet uit, het blijft spannend. De echo was echt geweldig, het was 2x zo groot als 2 weken geleden en we zagen duidelijk het hoofdje, armpjes en beentjes. We zagen zelfs het armpje zwaaien!! We moesten zo lachen. Ik kon wel uren kijken naar de echo maar daar hebben we de 2 foto's voor mee gekregen. Nu kunnen we met een gerust hart op vakantie...pfff

Die voorlichtingsmiddag vond ik erg grappig. Je mocht ook vragen stellen en bepaalde stellen vroegen allerlei dingen over slecht zaad (rara aan wie zou het liggen). Was erg grappig.

Ik ga mijn koffer verder inpakken en dan vliegen we morgenochtend vroeg naar Egypte!! Mijn verjaardag vieren met z'n vieren!!

Succes volgende week en zie niet op tegen ivf want het is het resultaat echt waard!!

gr
Marielle

Hoi,
Wow, wat gaaf zeg! Dan kan je inderdaad heerlijk gaan genieten van jullie vakantie! Het is toch echt een wonder, vind je niet?! Heel veel plezier en je hoort wel hoe wij er voor staan als je terug bent. groetjes Noortje

Terug
Bovenaan