mariettebl

Hoi,

Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen!?
Zijn de testen binnen gekomen, ik zou denk ik even naar de drogist zijn gegaan hoor,hihi
Nou hopelijk een uitslag waar je blij mee bent!
Gr MJ
 
hoi hoi.. kwas idd zwanger maar heb een miskraam gehad.. na 5 1/2week zwangerchap, had dus ff geen behoefte om op de site te zitten.. voelt echt klote want voor mn 1e zwangerschap al miskraam gehad... en mn dochtertje had tweeling geweest en nu weer.. hebb nu afgesproken om helemaal te stoppen met de pil.. maar heb voor mezelf nu echt oiets van nu al 3 miskramen en zou heel graag 2e levend kindje willen krijgen..maar op gegeven moment houdt het ook op.. maar jah wanneer...heb nu zoiets na 5 houdt het op... elke x dat verdriet hoe lang kan ik dat nog aan.. maar ja een kindje is weer zoiets moois dus jaah t is echt pffffffffffff
 
Hey,
Wat vervelend voor je, kan me voorstellen dat je even geen zin had om hier te komen!
Ik denk dat als je graag een kindje wilt, je het toch blijft proberen, want ja een kindje is iets moois, zoals je zelf al schrijft.
Nou meid, veel succes, hopelijk ben je snel in verwachting (staat trouwens een stuk hier op de site, na een mk heb je hoge kans snel zwanger te raken met een nog hogere kans op een goede zwangerschap!) ik gun het je/jullie van harte!
Liefs
 
Terug
Bovenaan