Marije

A

Anoniem

Guest
Hoi Marije

natasja hier

Hoe gaat het met je

nog steeds niets

groetjes natasja

Hoi Natasja,

Leuk dat je het vraagt.
Nog steeds niks.... dag 39 inmiddels. Ik weet het niet meer hoor. Ik zou dus zwanger kunnen zijn (morgen test 2), maar wat als het niet zo is?
Dan is m'n lijf aardig in de war lijkt me zo. Hoe dan verder met de cyclus?
Want we doen het met plezier en in de vruchtbare periode gaat het automatisch vaker (ik heb dan ook meer zin...dat schijnt ook zo geregeld te zijn door de natuur), maar om nou voor de zekerheid 40 dagen om de dag....

Eerst morgenochtend maar afwachten, maar op één of andere manier heb ik er zelf niet zoveel vertrouwen in.

Groetjes,
Marije

Gelukkig heb je er wel plezier in

en duim me duimen kapot morgen voor je

groetjes natasja

laat je het me wel ff weten

morgen

doegie

Hoi,

Laat het zeker weten hoor, na al dat duimen is dat wel het minste wat ik kan doen, niet .
Wat ik wel erg jammer vind is dat stel dat het nu niet raak is: dan zou mijn nieuwe cyclus dus errig lang zijn...dat vermindert het aantal kansen per jaar aanzienlijk (al hoop ik natuurlijk dat we er maaaaaanden over zullen gaan doen, laat staan jaren).
Stel het is nu raak, dan ben ik ergens eind november uitgerekend. Als het niet zo is, dan gaan we al naar 2006!

Maar morgen weten we meer en ik ga er vanuit dat het resultaat van de test wel waar zal zijn.

Groetjes,
Marije

Ha Marije,

Ik duim voor je!
lastig hoor dat wachten, heb ik ook al een keertje mee mogen maken...
Sterkte, en laat je het snel weten?
Groetjes J

Terug
Bovenaan